Review: Yves Rocher Mascara Volume Elixir

Vandaag heb ik voor jullie een review klaarstaan over de Yves Rocher Mascara Volume Elixir. Deze mascara ontving ik gratis door middel van mijn klantenpas. Wat overigens erg handig is, je krijgt vaker leuke cadeau's bij Yves Rocher. Wil jij weten of deze mascara echt het effect geeft wat er gezegd word? Lees dan snel met mij mee..



Laat ik maar snel beginnen met de review. Veel lees plezier.

De Verpakking
Zelf vind ik de verpakking erg mooi. Hij is een gouden huls en ook doorschijnend zoals je kunt zien. Je ziet mij namelijk in de huls wanneer ik de foto's maak. Het ziet er erg luxe uit en zeker niet goedkoop. Enige nadeel aan deze huls is dat hij sneller vette vingers laat zien.



Kleur
Zelf heb ik de kleur 01 Noir, nummer R610. Deze is gewoon normaal zwart. Eigenlijk gewoon zoals je het normaal met zwarte mascara's gewend bent.


Borsteltje
Het borsteltje is gewoon normaal en simpel. De spiraal is gewoon normaal alleen is hij wat groter in mijn ogen dan ik normaal gewend ben. De haartjes zijn ook gewoon erg normaal.

De Ingrediënten 
De Volume Elixir is verrijkt met Hibiscuspeptides om de wimpers te herstellen en te versterken. Het versterken en het herstellen van de wimpers dat heb ik eigenlijk nog niet goed gemerkt. Überhaupt weet ik niet of je dit goed kunt merken..
Zonder Mascara

Met de Yves Rocher Volume Elixir Mascara

Resultaat
Het resultaat wat de Volume Elixir levert vind ik redelijk.. Het maakt je wimpers langer, maar niet echt met meer volume. Natuurlijk zie je wel dat je meer wimpers hebt dan anders. Wat ik ook wat minder vind is dat ik het idee heb dat de mascara zorgt dat mijn wimpers meer plakken.. Niet echt wat ik wil op mijn wimpers. Voor als je wat normalere en langere wimpers wilt zou ik deze mascara zeker gebruiken. Wil jij liever meer volume zoals deze beloofd in de naam, dan zou ik het niet aanraden.

De Prijs
Ook de prijs is nog wel wat aan de dure kant, zeker als er geen korting op zit. Het voordeel aan Yves Rocher is dat er vaak toch kortingen op zitten. Zo kun je nu deze mascara aanschaffen met 50% korting voor maar € 11,45 in plaats van € 22,90. Dus al met al valt het zo wel reuze mee voor een mascara.

Waar te koop
Op de site van Yves Rocher (klik hier)

Dit was mijn review van de Yves Rocher Volume Elixir Mascara. Het resultaat is dus niet helemaal zoals het moet, maar dat ik het echt ontzettend lelijk vind is het ook niet. 

Heb jij deze Yves Rocher Volume Elixer Mascara? Wat vind jij ervan? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥