Hallo mei - Concerten, werken, revalideren

Ja, ik weet het.. De maand mei is al weer vijf dagen begonnen. Toch deel ik vandaag mijn plannen voor de maand mei met jullie. Ben jij nieuwsgierig naar deze plannen? Lees dan gerust mee.

Concerten
Ja, vandaag staat eindelijk het concert van Venice op de planning! Wat heb ik hier onwijs veel zin in.. Ik kan het haast niet verwoorden, maar het komt er op neer dat ik nu al helemaal aan het rond stuiteren ben, haha. Aanstaande zaterdag staat er ook nog een leuk concert op de planning, deze keer van de Tribute to the cats band. Zin in!

Werken
Na bijna vier maanden van niet werken door mijn operatie, ben ik blij dat ik eindelijk weer één uurtje per week kan gaan proberen te werken. Zoals je ziet nog niet zo lang =( maar dat komt ook wel weer. Helaas ook nog niet op mijn eigen afdeling, maar ach dat nemen we maar even voor lief. Ik zie ten minste weer de collega's en de gezelligheid telt natuurlijk ook mee.

Revalideren
Ondanks dat ik weer aan het werk probeer te gaan, blijft revalideren een grote prioriteit. Herstellen is toch wel erg belangrijk voor mezelf. Ik wil zo graag nog van alles doen wat ik op dit moment door de beperkingen nog niet kan doen. Hard aan de slag zullen we maar zeggen.

Vriendinnen
Naast dat ik het toch weer een tikkeltje drukker zal gaan krijgen, wil ik natuurlijk mijn lieve vriendinnetjes blijven zien. Lekker chillen en bijkletsen is zeker niet verkeerd. So lets go for it.

Wat zijn jou plannen voor de maand mei?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥