Mijn Dagboekje #26 - Concerten, Mannheim, The Lion King

In 'mijn dagboekje' ga ik het deze keer voornamelijk hebben over wat ik allemaal mee gemaakt heb de afgelopen tijd. Van concerten tot aan twee dagen Mannheim en de Lion King musical. Wat was het mooiste, of juist het bijzonderste? Je leest het vandaag allemaal op mijn blog. Lees jij met me mee?
Credits: Randy
Zoals je hierboven al leest beloofd het een paar drukke maar vooral erg leuke maanden! Ik ga je nu alles vertellen, so lets start.

Denim Day Festival
Op 27 oktober ging ik samen met mama naar het Denim Day Festival in Amsterdam. Ik had namelijk kaartjes gewonnen via AmsterDenim. Deze hebben een samenwerking met Douwe Bob lopen. Als je me al langer volgt, weet je dat ik een enorm grote fan ben van Douwe. Dus dit was weer een kans om hem te zien. Zo leuk! Ik heb die dag echt genoten. <3 Mocht je de foto met Douwe willen zien, klik dan even HIER.

Mannheim
Op 1 en 2 november bracht ik de tijd in Mannheim door een plaatsje in Duitsland. Samen met mijn collega vriend Randy ging ik naar de opening van de nieuwe Hema winkel daar. Het waren echt twee gezellige dagen. Ondanks dat natuurlijk op 1 november alles dicht is. Het is daar immers een feestdag. We hebben ons gelukkig alsnog vermaakt. We hebben lekker gegeten bij Vapiano, en natuurlijk een lekkere koffie gehaald bij Starbucks! <3

De body die ik aan heb is van New Yorker en het rokje komt van Primark.

Credits: Randy

Enrique Iglesias
Op 9 november ging ik samen met mijn lieve vriendin Anoek richting Amsterdam. We verbleven in het Holiday Inn Express Amsterdam - Arena Towers hotel. Aangezien we 's avonds naar het concert van Enrique Iglesias zouden gaan. In een woord, wat was het een geweldig concert! <3 Voor video beelden, bezoek even mijn YouTube kanaal. Dan weet je wat ik bedoel met geweldig concert.

The Lion King
Op 10 november ging ik vanuit Amsterdam meteen door naar Scheveningen. Via het bedrijf waar mijn papa werkt hadden we een bedrijfsuitje. We gingen met iedereen naar Scheveningen om daar te lunchen, te schilderen, te dineren en daarna de musical The Lion King te bekijken. Wat is dit een fantastisch mooie musical. Echt, zo gaaf om alles te zien. Eigenlijk moet ik er gewoon nog eens heen, zoveel viel er te zien! Het was echt fantastisch mooi gespeeld. Ik kan wel vertellen, ik heb er een favoriete musical bij. <3

Oberhausen
Op 16 november ben ik overigens weer samen met mijn collega vriend Randy naar een opening van Hema geweest. Dit keer was het in Oberhausen. Een stuk dichterbij en dus ook gemakkelijk te doen in 1 dag. Ook dit was weer een mooie Hema.

Doe-Maar
Omdat ik net terug was uit Oberhausen zijn we meteen door gegaan naar Eindhoven waar Doe-Maar op ging treden. Wat was het een geweldig mooi concert! Ik stond ongeveer 3e rij van voor. Zo gaaf! Wil je graag wat videobeelden zien van deze avond? Check dan zeker even mijn YouTube Kanaal.

Douwe Bob
Eindelijk ging ik weer naar een concert van deze geweldige man. Op 24 en op 30 november was het zover. Op 24 november in Eindhoven stond ik helemaal vooraan, wat was het een goed concert! Ik kan dan ook zeker zeggen dat ik nog meer fan ben geworden van z'n muziek! Wauw. Op 30 november ging ik direct na mijn werk door naar Utrecht. Wat was ook dit een geweldig concert. Alleen maar liefde voor deze man. <3 Wil je video's zien? Check mijn YouTube Kanaal zeker even. Als je nog een van mijn foto's wilt zien met Douwe klik dan hier en hier.

Zie jij mij staan op onderstaande foto?
Bron: ANP Kippa

Venice

Op 25 november en 7 december mocht ik eindelijk weer van deze geweldige band genieten. Dit waren ook weer zo'n fantastisch goede optredens. Ik kan niet wachten tot ze in juni terug komen naar Nederland! <3 De video's komen nog online. Wanneer ze online staan laat ik dit zeker even weten.

Voor nu waren dit mijn meest bijzondere momenten van de afgelopen maanden. Dit is tevens ook een van de redenen waarom mijn blog er een beetje bij in is geschoten. Ik heb namelijk niet heel veel vrije tijd extra gehad als ik dagen vrij had. Ik was namelijk constant weg, wat overigens wel heel leuk was, dus komt goed. Nu gaan we weer wat meer tijd vrij maken voor de blog! 

Wat zijn de meest bijzondere momenten die jij hebt meegemaakt de afgelopen tijd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥