Twee dagen Berlijn

Vandaag een artikel over Berlijn. Ja, je leest het goed.. Ik ga voor twee dagen naar Berlijn. Volgende week donderdag 14 en 15 juni ben ik in Berlijn. Nu ben ik wel benieuwd wat je er zoal kunt bezoeken en welke hotspots ik gezien moet hebben. Nieuwsgierig wat ik allemaal wil zien in Berlijn? Lees dan snel verder!
Bron: Berlijn Blog, Marjolein
Aangezien ik nog nooit in Berlijn ben geweest is mijn grote vraag ''Wat wil ik daar allemaal gaan bezoeken?'' Dit wil ik dan ook graag met jullie delen. Na lang zoeken ben ik er uit dat ik sowieso deze plekken wil bezoeken;

* De Reichstag: Een gebouw dat al meer dan honderd jaar een bijzondere hoofdrol heeft gespeeld in de Berlijnse geschiedenis.

* Brandenburger Tor: Het symbool van de van van de muur in 1989. De poort was voor deze tijd ook al bijzonder. Het heeft namelijk ook het Pruisische rijk, als het Derde Rijk van Hitler meegemaakt.

* Bikini Berlin Concept Mall: Shop till you drop! Je kunt hier namelijk unieke kleding, woonaccessoires, boeken en gadgets shoppen.  

* Fernsehturm: De gigantische toren van 368 meter hoog en haar bekende zilveren bol is door heel Berlijn te zien en daardoor dus echt het symbool van de stad.

* Street art spotten: De kunst op straat <3

* Winkelstraat Kurfürstendamm: Want ja, winkelen wil ik altijd wel. 

Dit waren mijn plekken die ik heel graag wil gaan bezoeken. Natuurlijk hebben we niet heel lang de tijd in Berlijn, maar dat mag de pret niet bederven. Hopelijk kan ik mijn lijstje straks helemaal afvinken. :D

Weet jij nog een goede hotspot die ik mee moet pikken? Laat het zeker even hieronder in een reactie achter. Misschien kan ik deze plekken dan ook nog bezoeken! :)

Ben jij ooit in Berlijn geweest? Hoe vond je het?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥