Hemdvoorhem.nl 'Happy Socks'

Vorige week ontving ik in samenwerking met Hemdvoorhem.nl twee paar 'Happy Socks'. Een paar voor dames en voor heren. Het is althans een mannelijke site. Vandaag ga ik je dan ook vertellen wat ik van deze sokken vind. Of ik ze zelf aan zou doen, het een leuk idee vind om deze sokken cadeau te doen aan bijvoorbeeld een vriend of dat ik het juist leuke couple goals vind. Lees jij met mij mee?


Laat ik beginnen om wat te vertellen over Hemdvoorhem.nl. Het is een website waar ze voornamelijk overhemden voor mannen op verkopen. Toch kun je er ook heren ondergoed, parfums, accessoires, sokken en cadeautjes kopen. Of te wel altijd leuk voor een verjaardag van bijvoorbeeld je papa, oom of goede vriend. Je kunt trouwens op de site verschillende merken vinden, van Happy Socks tot Hugo Boss en Calvin Klein.


Nu hebben ze op Hemdvoorhem.nl ook de bekende 'Happy Socks'. Welke ze in heren maat 41-46, maar ook in dames maat 36-40 verkopen. Altijd leuk als couple goals met je vriend. Of alsnog alleen voor jou als dame.. Het kan gewoon met een maat 36-40.


Voor nu ga ik het hebben over wat ik van de site en de sokken vind.

De site
Wanneer ik op de site kom, vind ik de site er verzorgt uitzien. Erg overzichtelijk en genoeg subkopjes zodat je snel jou product kunt vinden. Dat vind ik persoonlijk heel belangrijk.


Wat vind ik van de sokken?

De kleur 
Ik heb voor de maat 36-40 een basis kleur zwart gekregen, wat ik erg fijn vind aan sokken. Voor de maat 41-46 bestaat de kleur uit zwart/wit en roze. Deze vind ik ook erg mooi, maar zou ik zelf minder snel aandoen. Dat is natuurlijk een kwestie van jouw eigen smaak. Mijn keuze zou als ik op de kleur af moet gaan dan ook voor de kleinere maat zijn geweest. De sok met meer zwart in de basis.


Het patroontje of afbeelding?
Voor de maat 36-40 heb ik een sok met afbeeldingen van katjes gekregen in meerdere felle kleuren. Erg cute! En zeker leuk! Toevallig zag ik voor honden liefhebbers op de site ook een variant met hondjes, dus zeker even een momentje waard om naar te gaan kijken. Wel alleen in maat 41-46 te bestellen, klik hier. Voor de maat 41-46 heb ik een patroon van stipjes en streepjes gekregen. Bij deze twee vind ik ze allebei erg leuk! Ik kan gewoon qua patroontje en afbeelding echt niet kiezen.


De maat
Aangezien ik kleine voeten heb vind ik de sokken in maat 36-40 het fijnste zitten. Zie afbeeldingen hieronder. Natuurlijk heb ik de sokken in maat 41-46 ook aangedaan voor de foto. Zo kunnen jullie het verschil goed zien.


Prijs
Je kunt de sokken op hemdvoorhem.nl kopen voor € 8,95 per paar. Als je er meer zou willen kopen bijvoorbeeld 4 paar dan is het aan te raden om een set in een cadeauverpakking te kopen voor € 29,95. Ook heb je een cadeauset voor € 71,60 hierin zitten 8 paar sokken.

Cadeau materiaal
Als je het mij vraagt vind ik dit een heel leuk idee om cadeau te doen aan bijvoorbeeld je vader, oom of vriend. Deze ga ik dan ook echt onthouden, want iedereen heeft toch sokken nodig. En wie wil er nu niet een paar in felle, leuke kleurtjes en met een leuke afbeelding of vet gave patroontjes.

Top of Flop
De Happy Socks vind ik echt een top, zo leuk! En zoals ik net al vermeld heb ook om cadeau te doen.

Daarom raad ik ook zeker aan om eens op hemdvoorhem.nl te gaan kijken. Ze hebben zoveel leuke producten om cadeau te doen aan mannen en bijvoorbeeld om couple goals te creƫren met je vriend door de zelfde leuke Happy Socks aan te doen.

Zou jij deze Happy Socks kopen op hemdvoorhem.nl? Ga je ze dan cadeau geven of zou je samen met je vriend deze sokken gaan dragen?

Dit artikel is in samenwerking met Hemdvoorhem.nl

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥