TAG: I love summer tag

Bron: We heart it (bewerkt bij mezelf)

De zomer is officieel pas net begonnen. Toch was het al langere tijd net zomer. Ik zelf houd wel van de zomer, het weer, het langer licht blijven. Eigenlijk is alles op insecten na leuk aan de zomer. De tag die ik vandaag ga doen heet ''I love summer tag''. Deze tag heb ik gezocht en kwam hem bij meerdere blogs tegen, zo ook bij CindyLee. Haar blog is erg leuk, ook zeker eens de moeite waard om daar een kijkje te nemen. Doordat ik deze tag nog nooit had gedaan leek dit me erg leuk, vandaar nu ook deze blogpost. De tag heeft 10 vragen. Je ziet ze als je op lees meer klikt.


Wat is je favoriete zomerse nagellak?
Dat is voor mij de L'Oreal Paris Color Riche Vernis 106 Versailles Gold. Ik vind het zachte roze kleurtje wat er in terug komt erg bij de zomer passen. Het staat heel fris op je nagels.

Bron: Google

Wat is je favoriete lipkleur voor in de zomer?
Dat vind ik de Essence long lasting lipstick 07 natural beauty. Deze is ook roze en ja dat vind ik gewoon zo mooi staan in de zomer tijd. Je zult denk ik bij meerdere vragen nog wel iets met roze tegen komen verwacht ik van mezelf.

Bron: Google

Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Deze heb ik helaas geen, ik draag eigenlijk nooit echt jurkjes. Deze vraag kan ik dus niet echt eerlijk beantwoorden.

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Ringen, het staat zo mooi samen met armbanden. Lekker los, vrolijk en erg zichtbaar doordat je geen lange mouwen aan trekt in de zomer. Ten miste ik niet.

Welke zomertrends vind je het leukst?
Ik weet niet echt op dit moment of het een zomertrend is maar dat vind ik immers zelf wel. Ik vind de crop tops zo gaaf voor in de zomer.

Bron: Google

Wat is je favoriete zomerse kaars?
Citroen geur. Het houdt en de muggen weg, maar zelf vind ik het ook overheerlijk ruiken.

Wat is je favoriete body spray en/of parfum? 
Katy Perry killer queen. Deze is en blijft mijn favoriete parfum op dit moment. Gewoon denk ik wel het hele jaar nog of er moet een heel lekker ruikende parfum uitkomen.


Wat zijn jou favoriete zomerse producten en jou favoriete zomertrend?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

4 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Wat een leuke tag! Ik houd ook erg van roze in de zomer. Misschien dat ik deze tag binnenkort ook eens ga doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, laat me maar weten! Ben dan heel benieuwd hoe jij de tag ingevuld hebt.

      Verwijderen