Hot or Not: Haarpiercings

Haar piercings in ringetjes vorm of juist wat groter en met hangertjes ben ik de afgelopen tijd vaker tegen gekomen op Instagram en bij bekende personen uit Amerika. Wat vind ik hier van? Dat ga ik vandaag allemaal vertellen. Ben jij benieuwd naar deze misschien wel trend opkomende haar piercings? Lees dan gerust verder.
Bron: Ariana Grande

Ik kwam het tegen bij een aantal bekende Amerikaanse personen, waaronder de volgende;

Bron: Chris (Shay Mitchell)
Bron: Katy Perry
Bron: Rita Ora

Wat vind ik van deze haar piercings? 
Ik vind persoonlijk deze haar piercings heel erg gaaf! Je hebt ze dus niet alleen in ringetjes, maar ook met kleine hangertjes eraan. Erg gaaf dus!

Wat vind jij van deze haar piercings? HOT or NOT? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

4 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Bij een ander helemaal leuk maar ik zou ze zelf niet dragen! Ik denk dat ik te oud word ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer, waarom zou je het zelf niet dragen? Wel leuk dat je het bij andere wel mooi vindt staan.

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook echt heel gaaf! Vooral door een vlecht heen.

    BeantwoordenVerwijderen