Music is Life #21

Na een paar weken afwezig te zijn geweest op mijn blog is ook de 'music is life' weer terug van weg geweest. Alweer de 21ste keer dat ik mijn favoriete nummers van dit moment met jullie deel. Ben jij benieuwd naar welke muziek ik zoal luister en wat mijn favorieten van de week zijn? Lees dan snel verder.
Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

Carlijn en Merle staat deze week bij mij op nummer 6 met hun cover van Samen
Natuurlijk kende ik deze twee meiden al van televisie bij het Junior Songfestival 2009 aangezien ik natuurlijk toen naar Ralf keek. Deze meiden hebben elk zo'n mooie stem! Ik vind het dan ook fanatisch leuk dat ze een Youtube kanaal zijn begonnen en covers plaatsen.

Deze week op nummer 5 Major Lazer ft. Justin Bieber - Cold Water
Dit nummer krijg ik niet uit mijn hoofd. Wanneer ik het op de radio hoor begin ik direct mee te zingen, gewoon geweldig leuk!

Miley Cyrus krijgt deze week plek nummer 4 met het nummer Jolene
Hoe vaak ik het nummer Jolene ook hoor, ik blijf het fantastisch vinden. Zo ook de versie van Miley. Gewoon geweldig om naar te luisteren.

De nummer 3 van deze week is voor Deorro ft. Elvis Crespo - Bailar
Door dit nummer krijg ik echt dat zomerse gevoel, wat met dit weer helemaal niet verkeerd is. Lekker feestje dan ook. =)

Vandaag is de nummer 2 voor Sak Noel ft. Salvi ft. Sean Paul - Trumpets
Wat vind ik dit een onwijs te gek nummer! Meer als dit heeft het niet nodig om lekker op los te gaan.

Natuurlijk zit hij weer in de top 6, maar niet alleen deze keer. Vandaag op nummer 1 Danny Vera ft. Douwe Bob - Loving her Alone
Wat een mooi nummer! Kan er geen genoeg van krijgen, zo'n mooie stemmen en de tekst is ook erg mooi. Zeker een favoriet.


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥