Michèle & Michaels: Horloge en Telefoonhoesje + WINACTIE

Vandaag een post over een Horloge en Telefoonhoesje van het nieuwe merk Michèle & Michaels. Ze zijn net begonnen met hun bedrijf en verkopen luxe en trendy accessoires. Ik ga vandaag wat meer vertellen over deze zwarte horloge en heb een leuk telefoonhoesje met marbleprint welke ik weggeef aan een van jullie. <3 Lees jij met mij mee?




Michèle & Michaels is een nieuwe onderneming welke luxe en trendy accessoires gaat verkopen via FacebookInstagram en Twitter. Zo ook dit mooie trendy zwarte Gaiety horloge, welke ik thuis heb gekregen. Natuurlijk wil ik hier graag wat over vertellen.

Laat ik beginnen met dat ik de kleur van dit horloge heel stoer vind. Zwart maakt het gewoon echt confortable doordat het erg goed te combineren valt met wat je aantrekt. Net als zwarte schoenen vind ik een zwart horloge overal bij staan. Erg fijn, stiekem iets waar ik zelf sneller naar zou grijpen, zodat ik niet nog na hoef te denken of het wel erbij past.




Waar ik in mijn sieraden ook helemaal op verzot ben is het feit van de goud/koperachtige kleuren. Zo heb ik dan ook een aantal sieraden in die kleuren. Het is gewoon wauw, zo ook in dit horloge. De wijzers, het aanstuur wieltje om de tijd te verzetten en de strepen welke de exacte tijd aan moeten geven op dit horloge zijn in deze mooie goud/koperachtige kleur gemaakt. Ik kan niets anders zeggen dat ik dit prachtig vind. De cijfers twaalf en zes staan in mooie Romeinse cijfers, waardoor het weer een chique effect geeft.


Zoals je merkt heb ik echt goede woorden over voor dit horloge. Het wordt dan ook de hoogste tijd om te gaan vertellen hoe dit horloge om mijn pols zit. Als je mij al langer volgt, weet je misschien dat ik erg dunne polsen heb. Al lijkt dit op deze foto wat minder. Normaal blijft een horloge niet aan de bovenkant van mijn pols zitten, maar draait het heel simpel om mijn pols heen. Dan moet ik een extra gaatje in het bandje laten zetten. Gelukkig moet ik zeggen dat dit bij het horloge van Michèle & Michaels niet het geval is. Ik heb geen extra gaatje moeten laten zetten en hij blijft gewoon netjes om mijn pols zitten. Zeer fijn! Zeker een pluspunt voor mensen met een dunne pols.

De prijs liegt er ook niet om, voor maar €12,50 koop je deze te gekke horloge. Zie Instagram.

Naast het feit dat ik dit mooie horloge heb toegestuurd gekregen, heb ik ook nog een telefoonhoesje thuisgestuurd gekregen. Dit telefoonhoesje is voor de Iphone 7/8. En heeft een mooie zwarte marbleprint. Helaas heb ik zelf geen Iphone, maar dat wil niet zeggen dat ik het hoesje niet mooi vind. Dat is ook een van de redenen waarom ik dit telefoonhoesje aan een van mijn lieve lezers wil geven door middel van een winactie. Dit telefoonhoesje is ook te koop via Michèle & Michaels en kost € 9.95.


WINACTIE 

Wil jij kans maken op dit te gekke telefoonhoesje? Eigenlijk hoef je maar drie dingen te doen. Hoe simpel kan het zijn! <3
Wat moet je doen:
♥ Laat een leuke reactie hieronder achter dat je mee doet.
♥ Volg mijn Facebook pagina en de volgende post: WINACTIE Michèle & Michaels Telefoonhoesje.
♥ Volg mij op Instagram

Om extra kans te maken
* Volg mij op Twitter [+1]
* Tweet: Door @Kayleejoostenx maak ik kans op een telefoonhoesje van Michèle & Michaels. Wil jij ook kans maken, ga dan naar www.beautylookbykaylee.blogspot.nl/ [+2]

Deze winactie loopt tot en met zondag 8 april 2018 24:00 uur. Zo gauw ik de winnaar heb maak ik deze via mijn Facebook pagina bekend en krijgt de winnaar een e-mail. Heel veel succes allemaal.

Gebruik jij een telefoonhoesje? En wat vindt jij van het horloge?

Dit artikel is in samenwerking met Michèle & Michaels

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥