Wroclaw dag 3

Vandaag alweer het laatste deel van mijn korte vakantie in Wroclaw. Je leest hier wat ik van de reis vond en hoe ik de laatste dag heb beleefd. Ben jij nieuwsgierig naar wat ik bijvoorbeeld gegeten heb? Of hoe ik het vliegveld in Wroclaw vond? Lees dan zeker even met me mee.



Op de laatste dag in Wroclow ging de wekker om half 8 alweer. Het was namelijk tijd om ons klaar te maken, de laatste spullen in de koffer te doen en nog even chillen op de kamer. Om kwart voor 9 stuurde onze twee lieve reisgenoten die we tegen zijn gekomen op de eerste dag ons een appje dat de taxi er al twee minuten stond. Achja, we hadden om negen uur afgesproken, die wilde vast en zeker op ons een hele goede indruk maken. Het was immers de taxichauffeur van de eerste dag. Hij wacht nog maar even, we moesten nog wat in de koffer doen, haha.

Het dichtmaken van je koffer voor de terugreis is toch altijd wat lastiger dan wanneer je heen gaat. Iets wat te maken heeft met shoppen, oeps! Laat ik het maar snel de schuld geven aan de goedkope prijzen hier in Wroclow. Net voor negen uur gaan we naar de balie in het hotel om uit te checken. Dit ging vrij snel. Ze spraken overigens ook gewoon goed Engels. Om klokslag negen uur zitten we in de taxi, whoehoew mooi op tijd. Na een kwartiertje stonden we al op het vliegveld. Veel te vroeg dus... Maar we hadden juist besloten om op tijd te vertrekken aangezien we de heenweg van vliegveld naar hotel er wel echt lang over deden. Dat risico wilde we nu niet nemen.

We besloten dan ook maar om onze laatste Zloty's te spenderen bij de souvenirshop. Hier heb ik een  vodka glaasje gekocht  met Wroclow er op. Zo'n leuke herinnering als je het mij vraagt. Na nog even wat rondgekeken te hebben besloten we om toch maar de Duane door te gaan. Op een echte communistische manier werden we dan ook toegesproken door het personeel.

Wat ik dan ook echt bij mij eerste vliegvakantie meteen in het buitenland moest doen was monsters afstaan van mijn handen en voeten.. Haha, natuurlijk konden ze niets vinden en konden we onze reis vervolgen. Eenmaal aangekomen bij gate 8 zijn we met z'n vieren hier lekker gaan zitten.

Wel hadden Randy en ik nog niet ontbeten. Hierdoor zijn we met z'n vieren verhuisd naar de ''Flying Bistro''. We namen een tosti en thee.. Wat overigens voor mij geen succes was, vond de tosti toch echt niet lekker, wat is de kaas daar vies.. We hadden immers wel genoeg tijd om deze op te eten. Helaas werd de tijd alleen maar langer. Dit omdat onze vlucht steeds meer vertraging kreeg.


Na bijna drie uur op het vliegveld doorgebracht te hebben mochten we dan eindelijk boarden. Een beetje onhandig werden we ingecheckt door Olga. Nog even een fotootje tijdens het wachten, welke ik niet deel i.v.m. privacy. En we mochten instappen.. :) We vertrokken vrij snel. De vertraging bleek gekomen door de harde wind welke in Nederland aan de gang was. Hier kregen we dan oo mee te maken. We schudde flink op en neer een aantal flinke luchtzakkingen.

Maar we kwamen gelukkig veilig aan in Eindhoven. Ook het uitstappen ging hier heel vlot. We hebben bij de Arrials nog even afscheid genomen van onze twee mede reizigers. En zijn toen rustig in de auto gestapt. Het was inmiddels al bijna vier uur.. Na een kort ritje kwam ik op Eindhoven station. Afscheid genomen van Randy en kon ik mijn weg vervolgen naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen heb ik dan ook meteen mijn verhaal met iedereen gedeeld. Ben ik helaas dood ziek geworden en dus snel mijn bed in gedoken.. Helaas een iets minder leuk einde van een super toffe vakantie.

Wat is Wroclaw een ontzettend mooie plaats in Polen! Echt een mega aanrader om eens te bezoeken. Mijn Vodka glaasje staat heel mooi op mijn plankje in mijn slaapkamer en herinnerd mij er nog elke dag aan. Zo'n ontzettend leuke tijd! Ik ga zeker nog eens terug. Al is het maar om te shoppen, het is zo goedkoop! :D

Zou jij ooit naar Wroclow willen gaan? En wat is jouw favoriete vakantieplek?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥