Kleine ''Shoplog'' Primark Eindhoven


Afgelopen dinsdag is het nieuwste Primark filiaal van Nederland geopend in Eindhoven en tevens het grootste filiaal van de Benelux. Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete filiaal van Nederland is geworden, vooral omdat de kelder lekker veel schoenen, accessoires en interieur items heeft en omdat er 2 verdiepingen zijn met dameskleding. Dit vind ik super vet, aangezien ik dagelijks in Eindhoven te vinden ben, en dus lekker vaak naar binnen kan gaan.

                                                                        12,- euro

Natuurlijk kon ik het niet laten om te shoppen, en ben ik gister even lekker ernaar toe gegaan! Het is niet zo veel, maar 2 producten omdat ik aanstaande vrijdag nog een keertje ga. Ik kan er helaas nog geen filmpje bij maken, maar heb wel al foto’s! Van de spulletjes die ik aanstaande vrijdag ga kopen komt er ook een leuke shoplog, en dat zal wat meer worden haha.

Zoals je aan de afbeeldingen kunt zien heb ik 2 pyjama's gekocht, ik vond ze echt zo leuk. En natuurlijk, had ik ze ook echt dringend nodig. (de foto kwaliteit moet beter, maar dat is omdat ik het even snel online wilde zetten voor jullie.)






 12,- euro

Bedankt voor het lezen, zaterdag zul je weer een shoplog vinden van de Primark in Eindhoven. Laat even een berichtje achter met wat je er van vond, en of je ideeën voor een volgende blog.

Bigkiss,
Kaylee

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥