TAG: Spring has sprung tag

Vandaag heb ik besloten om een tag te doen over de lente, ja alweer. Ik vind de lente namelijk zo leuk. De tag gaat helemaal internationaal rond op YouTube, maar ik beantwoord hem dus in een blogpost. Veel leesplezier!

Bron: Google

Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
Zelf vind ik de gehaakte kleding heel mooi, maar niet bij mezelf. Dus je kunt eigenlijk wel stellen dat ik niet zo van de trends ben, ik volg ze dan ook niet zo. Ik wil het juist zo comfortabel mogelijk met zo'n mooi weer in de lente.


Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Dat is nog altijd een lastige vraag. Vaak vind ik het al snel te heet en loop ik meteen al in een topje rond, ja ook als het lente is. Toch wil ik gaan kijken of crop tops mij staan. Ik heb ze nog nooit eerder gedragen, maar het lijkt me zeker iets leuks voor in de lente. Misschien ook wel voor de zomer.

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
De enige vakantie die ik heb in de lente is de mei vakantie. In deze vakantie ga ik eigenlijk alleen maar stage lopen, hier kun je dus spreken over veel werken. Helaas dus niet echt van het weer genieten.

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Ik vind roze mij wel altijd staan, van dat zachte roze. Toch zou ik niet verschieten van mezelf als ik in de lente weer ineens naar nieuwe nog opvallendere kleurtjes ga grijpen. Ik heb de laatste tijd steeds meer een neiging tot gek doen..

Bron: Google

En je favoriete lente nagellakkleur?
Ik denk de kleur die het meeste op een perzik achtige tint lijkt. Beetje zo'n roze/oranje gloed. Dat vind ik echt zo leuk of juist weer wat hele andere kleuren lichtblauw/lichtgroen.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Fel oranje, of groen denk dan vooral aan mintgroen en appeltjesgroen. Ook al draag ik de kleuren zelf vrij weinig, het zijn mijn lievelingskleuren en dan ook zeker in de lente. Kijk maar eens naar buiten wauw hoe vaak je zo'n mooie kleur tegen komt.

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Eerlijk gezegd lus ik niet echt veel bij de Starbucks. Het begint al dat ik geen koffie lust, deze vallen dan ook allemaal af. Qua theesoorten lus ik eigenlijk wel veel, maar ik heb nog nooit bijvoorbeeld de iced no-water chai tea latte gedronken ect. Dit moet ik misschien maar eens gaan proberen. Dus hier heb ik niet echt een antwoord op. Misschien over een tijdje wel.

Mer je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ja, ik was laatste in de Primark. Ik greep ineens naar veel felle kleuren, omdat ik juist vond dat ik meer kleur moest gaan dragen in de lente. Eerlijk gezegd schrok ik wel van mezelf, dit deed ik voorheen nooit!

Bron: Google

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Het gevoel van de lekker warme zon op je schouders en heerlijk samen dingetjes buiten kunnen doen met mensen die je lief hebt! Ik houd ook niet zo van de winterjassen, ze maken je vaak zo dik.. Nu kun je weer heerlijk een spijker/leren jasje aan doen of zelfs zonder jas rond lopen en dat vind ik echt heerlijk.

Dit was mijn Spring has sprung tag. Wat maakt jou blij in de lente? En ben jij al helemaal in de lente-stemming?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

4 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Heel leuke tag! Ik zag hem inderdaad al meerdere keren voorbij komen op Youtube, misschien ga ik hem zelf ook wel een keer invullen:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou zeer leuk zijn! Laat het mij dan in ieder geval even weten, ik ben zeer benieuwd naar je antwoorden!

      Verwijderen
  2. Leuke tag om te lezen, ik ben echt dol op de lente <3

    BeantwoordenVerwijderen