TAG: Three Things

Deze Three Things tag heb ik doorgekregen van die lieve Annemae. Helaas had ik niet eerder de tijd om hem in te vullen, maar daarom beter nu dan nooit! Kijk jij mee met mij, naar de antwoorden die ik geef op vragen als drie dingen welke op mijn bureau liggen tot aan mijn drie favoriete blogs?

Bron: Mandy

Deze tag is erg persoonlijk en heb ik hem dan ook al eens ingevuld als 4 things tag. Klik hier om mijn Four Things Tag te lezen. Toch kan dat de pret niet drukken want, ik hou nou eenmaal van tags! Vooral als deze een persoonlijk tintje hebben. So lets start!

Drie dingen op mijn bureau
♥ Pennen, om dingen vast te kunnen leggen.
♥ Memoblok, om ideeën op te schrijven.
♥ Laptop, om lekker achter te bloggen.

Drie dingen in mijn tas
♥ Deodorant/parfum, gewoon zodat je nooit kunt stinken.
♥ Agenda, altijd handig om afspraken in te schrijven.
♥ Mentos, omdat het lekker is!

Drie favoriete fruitsoorten
♥ Aardbeien, mmm.. lekker met suiker of chocolade!
♥ Appel, jum! Vooral die lekker rode appels.
♥ Kiwi, gewoon omdat het goed smaakt.

Bron: We Heart It

Drie favoriete meubelen bij ons thuis
♥ Bank, kun je lekker op hangen en tv kijken.
♥ Tafel, kun je lekker aan eten of gezellig wat spelletjes doen.
♥ Bed, heerlijk om in te slapen!

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Justine - My cup of care
Denise - Beauty by Denies
Teske - Teske.nl

Drie favoriete sporten
♥ Zwemmen, heerlijk om je als een vis in het water te voelen.
♥ Dansen, fijn om je emotie er in kwijt te kunnen.
♥ Fietsen, gewoon lekker uitwaaien.

Drie dingen waar ik gelukkig van word
♥ Gezelligheid, wat is er nu leuker als gezelligheid?
♥ Lachende mensen, daar wordt toch iedereen gelukkig van?
♥ Lekker weer, niet te warm niet te koud en vooral zonder regen!

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Enrique Iglesias - El perdón
O'G3NE - Wings to fly
Lil Kleine - Drank en Drugs

Bron: We Heart It
Drie favoriete quotes
♥ Make your own luck, never stop dreaming.
♥ Magic is something you make.
♥ You only live once.\

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
♥ Bloggen, omdat ik er weer volledig voor wil gaan.
♥ Vakantie, lekker even wat meer rust aan je hoofd.
♥ Jumbo, we werken af en toe toch maar.

Drie vakantiebestemmingen
♥ Amerika
♥ Australië
♥ Canada

Voor deze tag tag ik 2 mensen, namelijk Judith en Justine! Ik ben benieuwd hoe jullie deze tag invullen, alvast succes. Natuurlijk mogen al mijn lezer hem overnemen als ze dit willen, laat jij het mij dan even weten? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!  


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥