Spam je blog #5

Ja, jullie weten zelf ook dat spammen of linkjes achter laten terwijl het niet de bedoeling is, niet kan! Natuurlijk moeten hier uitzonderingen voor gemaakt worden. Dus vandaag staat het op mijn blog in het teken van ''Spam je blog!'' Dus ben jij op zoek naar een nieuwe blog of plek om jouw eigen blog te delen? Drop ze dan vooral hier!

Bron: Bij mezelf

Zelf vindt ik het super leuk om nieuwe blogs te leren kennen. Hier heb ik dan ook een heel Excel bestand van met allemaal blogs en deze ga ik dan weer proberen te volgen op bloglovin wanneer dit mij aanstaat.

Dus, ken jij of heb jij een blog die misschien een kans verdient om in het zonnetje gezet te worden? Dan is dit zeker de kans om hem voor te stellen!

Wat moet je doen?
* Laat hieronder een reactie achter. Hierin vertel je waar de blog over gaat en eventueel waarom de blog zo speciaal is! Zorg dat het aantrekkelijk is, dan klikken mensen sneller.
* Zelf zou ik het erg leuk vinden als je mijn blog zou volgen of mijzelf via de onderstaande social media! Bloglovin', Facebook, Intagram & Twitter
* Bezoek de blogs van de andere mensen die hier op reageren.


So wat is jouw favoriete blog op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥