Gastblog: 5 irritaties in het leven


Door Annemae - Als gastblogger van Kaylee is het natuurlijk wel handig dat jullie mij kennen. Vandaag laat ik jullie mijn 10 irritaties zien, wees gewaarschuwd haha!
  1. Mensen met fietsen in de trein... Ik kan er gewoon niet tegen! Die fietsen nemen minimaal 2 tot 3 staplekken in beslag. Zeker als het druk is in de trein kunnen er dus 2 tot 3 extra mensen mee in die trein. Geloof me, ik heb al té vaak op het station gestaan omdat ik niet meer in de trein paste omdat er te veel fietsen in de coupé stonden.
  2. Mensen die te enthousiast zijn in de ochtend... Mensen die je dan al begroeten met: 'Hey! Goeiemorgen! Alles goed! Lekker geslapen! Mooie dag vandaag he!'. Alsjeblieft, ga weg. Ik ben totaal geen ochtendmens en als je dan zo enorm blij aankomt ben ik weg.
  3. Het openbaar vervoer... Het openbaar vervoer in Nederland is goed geregeld maar werkt eigenlijk gewoon niet. Treinen die vertraging hebben, bussen die of te vroeg of te laat of überhaupt niet komen opdagen, het is in mijn ogen ellende!
  4. Te verliefd afscheid nemen... Na 6 langdurige kussen, 20 keer doei schatje en tot straks zeggen weten we het wel, jullie zijn het type spelletje dat het liefste 24 uur per dag bij elkaar zijn maar er zijn nog mensen om je heen die niet je 10 minuut durende tongzoen hoeven te zien!
  5. Mensen die de hele dag door klagen en zeuren... Oke, ik geef toe. Het leven is niet perfect, we zien er niet allemaal geweldig uit durende de dag en de uren op school zijn lang en zwaar. Na 12 keer klagen over het weer, 10 keer zeuren over die drukke treinen, we weten het! Je leven is zwaar! (:
Wat zijn jou ultieme irritaties?

Volg ook mijn blog by Annemae

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Komen er nog artikelen online? Het is stil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer na volgende week weer artikelen online te zetten. Ik ben druk met de laatste weken stage aan de gang geweest. Mijn ware excuses maar ik kon het niet combineren op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen