Happy List #7

Omdat ik wel wat meer positiviteit kan gebruiken op dit moment.. Staat er vandaag een happy list voor jullie klaar. Vanaf januari heb ik namelijk nog een hoop toffe dingen mogen beleven. Deze positiviteit deel ik graag met jullie in dit artikel. Lees jij met mij mee?




Ik zal jullie niet langer in spanning houden en snel vertellen wat ik heb beleefd de afgelopen tijd! Heel veel lees plezier!

♥ Allereerst ben ik in januari gezellig nog een dagje naar Amsterdam geweest samen met mijn lieve mama en zusje. Het was echt een onwijs gezellige dag! <3
♥ Super tof concert van The Tribute To The Cats Band bij ons in de buurt. Heb echt genoten.
♥ Nieuwe kaartjes bestellen voor een show van Douwe Bob heel dicht bij ons in de buurt. OH MY GOD wat was ik blij toen ik zag dat die zo ontzettend dichtbij komt spelen.
♥ Dagje Keulen met mijn super lieve collega Randy! Samen naar de nieuwe HEMA winkel wezen kijken die daar geopend is. Echt een leuke winkel. Oh en de stad is trouwens ook echt de moeite waard om even een dagje te gaan shoppen. 
♥ De allerleukste vlogs weer kunnen volgen en echt van kunnen genieten. Top momentjes
♥ Kaartjes winnen voor de 100% NL Awards in Uitgeest! Dat was echt een top feestje.. Echt een dag om nooit meer te vergeten. <3 
♥ Weer een aantal nieuwe video's op YouTube geplaatst. Vind het zo ontzettend leuk om te filmen tijdens optredens. 
Wil je trouwens mijn foto met Sanne Hans (Miss Montreal) willen bewonderen? Deze staat hier op Instagram.
♥ Salaris is altijd een leuk kribbel momentje. Dan weet je toch weer even waarvoor je gewerkt hebt en de centjes op je bankrekening zien staan is ook echt een fijn gevoel. 
♥ Samen met mijn lieve vriendinnetje frietjes eten en weer gezellig bijkletsen. Wat had ik haar lang niet gezien! Was zo ontzettend gezellig.

Het lijstje vind ik voor nu lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jouw happy list op dit moment?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥