Bijkletsen: Ziek, Werken

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt ben ik een tijdje, ongeveer drie weken afwezig geweest op mijn blog. Normaal gezien zou ik dit echt niet leuk gevonden hebben.. Helaas waren er wat andere zaken aan de orde. Vandaag praat ik je dan ook graag even bij over de stand van zaken en waarom ik zolang niets van mij heb laten horen. Lees jij met mij mee?

Foto door: A. Mop


Ziek
Nou laat ik beginnen met het feit dat ik vanaf de tijd dat ik afwezig ben op mijn blog eigenlijk enorm ziek ben geweest. Nu nog steeds, helaas. Gelukkig wel in een iets minder erge vorm als toen, maar alsnog... Helaas heb ik een nierbekkenontsteking die nog niet weg is.. Erg pijnlijk kan ik je vertellen. Voor en tijdens mijn eerste antibioticakuur had ik ook nog meer als 40 graden koorts erbij ook.. Je kunt dus wel stellen dat ik alleen maar lag te slapen, wanneer dit eindelijk lukte door de pijn en verder nog niet eens op mijn telefoon kon kijken.. Zo ziek voelde ik mezelf. Sinds dat de eerste kuur is afgerond, ben ik nog niet fit en heb ik nog altijd veel pijn. Erg vervelend. Nu heb ik op dit moment weer een kuur gekregen en ik hoop dat het toch echt na deze over is.. Ben het helemaal zat. We zullen zien..

Werken
Toch ben ik vorige week maandag met drie uurtjes werken per keer begonnen, dit om er even uit te zijn en toch een beetje mijn grenzen te gaan verlegen.. Het gaat net, dus dit kost dan ook enorm veel energie. Hierdoor heb ik ook weer minder zin om te bloggen, wat ik heel logisch vind. Wanneer ik thuis kom ga ik namelijk gelijk weer plat, omdat ik het niet volhoud anders.. Je snapt waarschijnlijk dat ik veel slaap.

Dit was het voor nu. Ik hoop dat het snel over gaat en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. 

Heb jij wel eens een nierbekkenontsteking gehad? Of iets anders waar je enorm ziek van was?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥