TAG: 25 echt belangrijke levensvragen

Deze leuke tag kwam ik tegen bij lief vriendinnetje Annemae. Het leek mij een leuk idee om deze ook in te vullen. Je kunt vragen verwachten als 'je loopt een kroeg in. Wat bestel je?' of 'Wat is je favoriete dag van het jaar?'. Wil jij weten welke antwoorden ik geef? Lees dan snel met mij mee.



Laten we maar meteen beginnen. Veel leesplezier!

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?
Als ik in een kroeg ben bestel ik vaak een biertje of Radler. Mocht het nog redelijk vroeg zijn of voorkomen dat ik de dag erna moet werken.. Dan bestel ik een cola.

Welk woord gebruik je écht te vaak?
Dit vind ik wel een lastige vraag hoor.. Ik denk dat het 'oh my god' is.

Wat is je favoriete film?
Wanneer ik films kijk zijn het altijd dans/zang films of romantische films. De films van 'Step Up' vind ik allemaal wel heel gaaf en qua romantische film ga ik voor 'In your Eyes'.

Wat is je guilty pleasure op het gebied van TV?
Als ik tv kijk, dan kijk ik voornamelijk naar de RTL, TLC en NPO 1 zenders. Het ligt er maar net aan wat ik op dat moment interessant/leuk vindt om te kijken.

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?

Naar wie was je laatste appje?

Naar mijn beste vriendinnetje. ♥

Wat was je eerste e-mail adres?
Mijn eerste e-mail adres is het adres dat ik nu nog altijd privé gebruik. Deze ga ik dan ook niet hier neer zetten.

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Zelf kan ik mij enorm ergeren aan mensen die heel negatief zijn of alleen maar ruzie maken. Hier kan ik zo niet tegen. Niet perse de mensen, maar wel hun gedrag.

Wat is je meest awkward moment ooit? 

Phoeff, dat is een hele goede. Ik denk toch wel tegen een lantaarnpaal aanlopen midden voor een terras. Hoe gênant wil je het hebben... 

Wat is je favoriete dag van het jaar?

Als ik dan toch moet kiezen. Dan kiezen we maar voor mijn verjaardag op 30 december. 


Wat is je favoriete emoji? 
Het poppetje wat glimlacht en tranen langs zijn wangen heeft. Ohh en die aapjes vind ik ook wel echt één van mijn favorieten. 

Katten of honden? 
Die is niet zo moeilijk. Honden! 

Utrecht of Amsterdam?
Ook deze vind ik persoonlijk niet zo moeilijk. Amsterdam! Waarschijnlijk speelt het mee dat ik nog nooit echt in Utrecht ben geweest. Oke, daar moeten we ook maar eens verandering in gaan brengen. 

Koffie of thee?
Wat zijn ze tot nu toe gemakkelijk. Ik ga voor thee. Zelf lust ik geen koffie. 

Serie of film? 

Deze is wat lastiger, maar dan ga ik toch voor film. Ik kijk niet echt series, films komen dan toch wat eerder voorbij. 

Engeland of Amerika? 

Zelf ben ik in beide landen nog nooit geweest. Zou ze graag allebei willen bezoeken. Toch heb ik een groot vermoeden dat ik Amerika persoonlijk leuker ga vinden. 

Vlees of vis? 

Deze is weer heel simpel. Geef mij maar vis. Hmmmm Heerlijk! 

Drank of drugs?
Drank, sowieso! 

Spice girls of Backstreet boys?  

Persoonlijk zou ik voor de Spice girls gaan. Gewoon net een tikkeltje leuker dan de Backstreet boys. 

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Bij deze zou ik gaan voor Sesamstraat. Villa Achterwerk vond ik persoonlijk nooit zo'n leuk programma. 

Bert of Ernie 
Altijd Ernie! Hij is gewoon fun...

Buurman of Buurman?

Wat een moeilijke vraag... Ik ga voor Buurman! :p 

Meest random feitje over jezelf?
Ik ben een perfectionist die van Douwe Bob en Angela Schijf houdt. ;)

De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?
Denk ook eens aan jezelf en niet iedereen wil het net zo doen of hebben als jij wilt.


Dit was de tag, wees vrij om hem zelf over te nemen. Laat dan even een reactie achter zodat ik jouw antwoorden kan bekijken. 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

10 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥