Mijn dagboekje #7

Er zijn alweer twee hele weken om, dat betekend dat het tijd is voor een nieuwe mijn dagboekje. Vandaag deel ik je dan ook wat ik de afgelopen twee weken heb mee gemaakt. In mijn dagboekje staat een mooi weekoverzicht voor jullie klaar. Wanneer jij benieuwd bent naar mijn afgelopen weken, lees dan snel verder.




Hey, hoi jij mooi lief dagboekje van mij. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen twee weken allemaal heb beleefd.

Deze week één keer op dinsdag en twee weken bij elkaar gestopt. Extra vol, maar ook extra leuk. Laat ik maar snel beginnen.


Week 25

Maandag
Wat, het is al weer maandag. Wat gaat een week toch snel. Vandaag heb ik niet veel bijzonders staan. Ik ga even de stad in mijn mijn mama en zusje, aangezien mijn andere zusje een kennismaking heeft op haar eventueel nieuwe opleiding. Wanneer ik thuis kom ga ik lekker aan mijn blog werken en lees ik nog een aantal blogs. Aangezien ik nog niet echt iets nuttigs weet te doen ga ik maar snel vlogs kijken, ik loop immers een aantal vlogs achter. Altijd leuk!

Dinsdag
Eigenlijk is dinsdag een van de rustigste dagjes deze week. Ik heb helemaal niets gepland en ga dan ook maar snel wat Netflixen. Daarna kijk ik samen met mama nog een paar afleveringen van The Bold and The Beautiful, wat overigens ook altijd wel leuk is. Daarna bedenk ik me geen moment en pak mijn laptop erbij. Snel nog een aantal blogjes aftikken. Wat trouwens geen probleem was, ik had zoveel inspiratie.

Woensdag
Wow, alweer woensdag. De week gaat zo vlug. Vandaag begint de dag met fysio. Wanneer ik klaar ben met fysio ben ik echt een hele rode tomaat. Hard gewerkt dus! Na fysio ga ik direct met mijn zusje door naar ons werk. Er moet weer gearbeid worden. Niet erg, het is gezellig! Ik werk nog steeds twee uurtjes, dus mama moet mij snel daarna alweer komen halen. Thuis kijk ik nog een aantal blogs door en reageer ik even bij een aantal leuke artikeltjes. Ik ga ook maar weer vlogs kijken, want ik heb er alweer een aantal gemist.

Donderdag
Op donderdag staat er een afspraak gepland bij de nagelstyliste. Ik ga namelijk nagels laten zetten. Zo één keer in het jaar trakteer ik mezelf op mooie acryl / gel nagels. Zelf bijt ik nagels, waar ik overigens niet trots op ben, dus dit is een mooie manier om daar van af te komen. Let's do this! Mijn lieve zusje en vriendinnetje gaan met me mee, gezellig. Na dat de nagels geplaatst zijn (zie foto!) ga ik met hun nog even een lekker ijsje eten, altijd goed. Wanneer mijn vriendin naar huis is, pak ik mijn laptop er weer bij. Ik ga nog even mijn dagelijks rondje blogs en vlogs bekijken. Snel slapen, morgen wordt een lang maar oh zo leuk dagje. Helaas werd het niet snel slapen, het weer veranderde in nogal raar weer met hagelstenen zo groot als tennisballen en onweer gewoon niet normaal meer.


Vrijdag
Ja, de dag is eindelijk aangebroken. Ik heb van mijn fysio een dagje gekregen om wat leuks te gaan doen en toch met mijn revalidatie bezig te zijn. Samen met mijn lieve vriendinnetje ga ik een dagje naar Amsterdam! Ik heb veel geshopt en op leuke terrasjes gezeten. De plog komt zo spoedig mogelijk online. Het was erg gezellig. De terug weg ben ik in Eindhoven uitgestapt en door mijn lieve ouders opgehaald. Altijd leuk om daarna de dag nog af te sluiten op een terrasje met hun.

Zaterdag
JAAAA, vandaag is een van mijn lieve zusjes jarig. Ze word alweer 18 jaar, whoehoew! Wat gaat de tijd toch snel. Ze gaat samen met een vriendinnetje naar de bioscoop en uiteten. Waardoor mijn andere zusje, mijn mama en ik op het terras belanden. 's Avonds besluit mijn lieve vriendinnetje nog om even op bezoek te komen. Erg gezellig!

Zondag
Vandaag was eigenlijk een chil dagje. Samen met mijn vriendin en zusjes heb ik het 'Ik hou van Holland' spel gespeeld. Erg leuk! Ik heb nog wat aan mijn blog getikd. Helaas niet afgekregen, omdat het te gezellig was. Natuurlijk kon de dag niet eindigen zonder vlogs en andere blogs bekeken te hebben. Dat heb ik dan ook gedaan. Hihi, altijd fun om te zien wat andere bloggers en vloggers doen.



Week 26

Maandag
De maandag begon met een dagje uitrusten. De week ervoor was zo ontiegelijk druk, dat dat wel nodig was. Wat ben ik moe. Halleluja. Met wat vlogs en blogs lezen ben ik de dag goed doorgekomen. Niet veel bijzonders, maar dat heb je soms ook niet nodig.

Dinsdag
Vandaag hadden mijn vriendin en ik een spontane actie. We wilde allebei graag afspreken en dit was de enigste dag dat het kon. We besloten lekker in Eindhoven bij De Tweede Kamer te gaan lunchen. Altijd lekker! Daarna nog snel een Mac Flurry gescoord. Whoehoew. Ik kwam thuis en moest mezelf meteen klaar maken. Mijn middelste zusje had haar diploma uitreiking. Wat ben ik nog altijd trots op der! De rest van de avond heb ik gezellig vlogs gekeken en samen met de rest van het gezin een aantal Goede Tijden afleveringen terug gekeken.


Woensdag
Oke, vandaag is mijn lieve jongste zusje jarig! Ze word alweer 16 jaar, wat gaat de tijd toch snel. De dag begint voor mij met fysio, het gaat goed. Whoehoew. Toch moeten we alle drie gewoon werken, ondanks dat mijn zusje jarig is. Wat we overigens niet erg vinden, we willen namelijk allemaal graag centjes verdienen. 's Avonds vieren we het feest van mijn zusjes samen voor familie.

Donderdag
Het is eindelijk donderdag. Op deze dag heb ik zolang gewacht... IK GA VANDAAG DOUWE BOB WEER ZIEN!!! Whoehoew. Samen met mijn zusje ga ik naar Share A Perfect Day. Het was een super leuke dag. Overigens was Douwe echt te gek en stond ik samen met mijn zusje lekker vooraan. Kan niet wachten tot het weer donderdag is en ik die lieverd weer kan zien. Doordat het redelijk slecht weer was, zijn we eerder naar huis gegaan. Hierdoor konden we nog gezellig RTL Late Night kijken waar Douwe ook bij kwam i.v.m. de André Hazes uitzending. leuk. Ow ja, er komt nog een shoplog online met wat ik allemaal op Share A Perfect Day heb gekocht.


Vrijdag
Wat begint de dag vroeg. Ik moet namelijk naar de fysio. Doordat ik nog erg moe ben van gisteren heb ik er niet zo'n zin in. Toch gaat het allemaal goed en heb ik erna juist meer energie. Feestje, zeker aangezien ik daarna ook nog moet gaan werken. Je ziet het goed, ik werk voortaan weer twee dagen per week. Jeej, stukje bij beetje gaat het beter met mijn voet!

Zaterdag
Als ik eerlijk ben, ik ben zo moe vandaag. Ik word wakker gemaakt, oeps, vergeten de wekker te zetten. We moeten namelijk naar de kapper. Ik laat alleen mijn puntjes knippen. Daarna ga ik nog even snel door naar de winkel. Moet nog de laatste spulletjes voor het cadeautje van mijn vriendinnetje bij elkaar zien te vinden. Na het eten vertrek ik naar mijn vriendinnetje die alweer 21 jaar word. Het was echt gezellig! Ik heb het overigens niet laat gemaakt en tussen half 11 en 11 uur was ik alweer thuis. Dat scheelt dat ze gewoon in hetzelfde dorp woont. Wanneer ik thuis ben kijk ik samen met mama en mijn zusje nog een  aflevering van The Bold and The Beautiful en probeer ik daarna te gaan slapen. Dit gaat niet helemaal zoals gepland, aangezien de kermis bij ons in het dorp nogal hard lawaai maakt. Vind ik niet erg, is wel gezellig wanneer je in bed ligt.

Zondag
Vandaag is zo'n dag dat ik echt dood moe ben. Toch hebben mama, papa en ik kaartjes voor The Tribute To The Cats Band. Het was erg leuk! Heb een beetje veel bier gedronken, maar dat moet af en toe kunnen. Na het concert nog lekker frietjes gegeten. Thuis ben ik gauw genoeg naar bed gegaan, ik kon mijn ogen niet meer open houden.

Deze twee weken waren erg vol. Heb helaas niet zoveel foto's gemaakt, dat moet ik echt meer gaan doen. Deze week staat er niet zoveel gepland. Wie weet wat de week zelf nog brengt. Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥