Mijn dagboekje #8


Het is weer maandag. Dat betekend dat ik weer mijn afgelopen week ga delen met jullie. Ben jij benieuwd wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan en beleefd? Lees dan vooral snel verder.

Hey, hoi jij mooi lief dagboekje van mij. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen week allemaal heb beleefd.

Maandag
De maandag begint voor mij met lekker uitrusten van het weekend. Ik heb gister wel een beetje veel gedronken en merk dat ik mezelf erg moe voel. Ik zorg dat ik mijn blog één beetje op orde krijg, want dit is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten. 's Avonds staat er een afspraak met vriendinnen gepland. We gaan samen bij één vriendin zitten en lekker gezellig bij kletsen. We kiezen er nog voor om even naar de McDonald's te gaan om hamburgers en een McFlurry te eten. Altijd goed. Daarna duik ik redelijk vroeg mijn bed in. Ik ben echt zo moe.. Helaas lukt slapen door de muziek van de kermis in ons dorp niet even goed, maar dat is natuurlijk 1x per jaar.

Dinsdag
Op dinsdag is het voor de middag een rustig dagje. Ik kijk een aantal vlogs en lees één aantal blogs en ga nog even de laatste dingetjes voor mijn blogpost afmaken. Daarna vertrek ik naar de fysio. Hier ben ik 1,5 uur hard aan het trainen geweest en ben dood moe daarna. Thuis ga ik nog even verder met wat vlogjes kijken. Wanneer ik mezelf verveel in de auto, komen de snapchat filters heel goed van pas. Zie hieronder. Wil jij mij ook volgen? Yourprincessaa is the name.Weer ga ik op tijd naar bed, morgen moet ik namelijk vroeg op. Helaas lukt slapen weer niet. Gelukkig is het de laatste dag van de kermis, dus kan ik vanaf morgen weer gewoon slapen.


Woensdag
De dag begint met naar Eindhoven gaan. Even gezellig op het tetras vroeg in de ochtend een chocolademelk drinken. Wat natuurlijk niet zonder slagroom kan.. Hihi, oeps. Daarna gaan we snel naar huis. Even wat eten en werken. De eerste keer dat ik 3 uur ga werken. Ik merk dat het één uurtje langer is, maar het is wel fijn. Het was overigens echt rustig, dus dat scheelt dan wel weer. Thuis kijk ik nog even een paar afleveringen van 'Goede Tijden Slechten Tijden' terug met het gezin en ga redelijk op tijd naar bed.

Donderdag
Ja, het is eindelijk donderdag. Ik heb echt zolang uitgekeken naar vandaag. Vanavond ga ik eindelijk na een week weer die lieve Douwe Bob zien. Ik zorg dat ik op tijd in de douche ben geweest en natuurlijk mijn make-up heb gedaan (zie de foto). Na het eten, wat friet wordt, omdat we zo snel moeten doen. Kleed ik mezelf snel om en gaan we eindelijk vertrekken naar Douwe Bob bij De Weijer in Boxmeer. De avond was te gek. Wil jij filmpjes zien voor een sfeer impressie? Ga dan even naar mijn YouTube kanaal. KLIK HIER. Mocht jij mijn selfie met Douwe willen zien? Check mijn vorige blogpost of kijk even op Instagram. Slapen gaat wat slechter, ik lig nog helemaal te stuiteren in mijn bed. Wat was het een fantastische avond om nooit meer te vergeten. ♥ PS. Sorry voor mijn Douwe Bob spam de laatste tijd.. Oeps, maar zo ben ik hihi.


Vrijdag
Mijn blog artikel van de Revita Shampoo WINACTIE komt vandaag online. De dag begint met fysio. Doordat ik gisteren weg ben geweest kan ik net niet helemaal mijn programma afmaken omdat de pijn te erg wordt.. Ik moet namelijk daarna ook nog werken. Dit gaat overigens erg goed. Gelukkig hoef ik na het werken helemaal niets meer te doen. Ik ga vlogs kijken en typ een blogpost voor zondag. Kijk nog even een paar afleveringen van 'The Bold And The Beautiful' en ga daarna proberen te slapen.

Zaterdag
Eigenlijk heb ik heel bewust vandaag niets gepland. Ik wil een rustig dagje, omdat de week voor mij erg zwaar was. Zeker qua mijn voet. Ik kijk een aantal vlogs. Doe nog de nodige dingen voor mijn blog en ga 's avonds nog even een aantal afleveringen van 'Goeden Tijden Slechten Tijden' kijken. Eindelijk de cliffhanger gezien. Ben benieuwd wie het niet overleefd. Wie denken jullie?

Zondag
Wat is het vandaag warm. Pff, sweet sunshine. Blijf vandaag lekker binnen, buiten is het veel te heet. Ik kijk de laatste vlogs af en reageer nog op een aantal blogs. Typ nog een aantal artikels voor mijn blog en relax vooral. 's Avonds ga ik even lekker in bad en kijk ik ondertussen een filmpje: Step Up 4.

Deze week was erg druk, dat heb ik wel gemerkt. Ach, het is leuk. Deze week staat er niet zoveel gepland. Wie weet wat de week zelf nog brengt. Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥