Music is Life #19

De 19e keer dat de 'music is life' op dit blog komt te staan. Wat gaat het toch snel. Vandaag ga ik je dan ook weer mijn meest beluisterde nummers van afgelopen week laten zien. Ben jij benieuwd liedjes ik het meest heb beluisterd? Lees dan snel met mij mee.


Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

De nummer 6 van deze week is Galantis met No Money
I like this song. Gewoon lekker om naar te luisteren.

Deze week op nummer 5 Tiƫsto ft. John Legend - Summer Nights
Oke, hier krijg ik dus echt ook zo'n zomer gevoel door. Echt een goed nummertje waar je lekker op kunt swingen.

Op nummer 4 deze week Alvaro Soler met Sofia
Dit lied maakt mij onwijs vrolijk. Zeker met dit weer erbij. Zo heb je helemaal geen warm land nodig om van vakantie te genieten het is gewoon al geregeld. WAUW.

Op nummer 3 deze week The Common Linnets - Jolene
Ik hou van dit nummer en van The Common Linnets. Daarom staat ze er ook in.

O'G3NE ontbreekt bijna nooit. Deze week op nummer 2 met Het Is Over
Wat kunnen deze meiden fantastisch zingen. Gewoon zo mooi. Het maakt niet eens uit of het nu Engels of Nederlands is. Ze doen het gewoon even.

Deze man ontbreekt eigenlijk nooit meer uit mijn top zes. Vandaag op nummer 1 Douwe Bob met Rio
De Olympische Spelen komen er weer aan. Deze keer vanuit Rio. Dit lied is dan ook heel toepasselijk en laat het nu ook nog zijn dat Douwe in het Holland Heineken House komt spelen. Super gaaf natuurlijk. Ook is het lied mega zomers en heeft het deze week erg vaak op replay gestaan.

Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥