Music is Life #18

De 18e keer dat de 'music is life' op dit blog komt te staan. Wat gaat het toch snel. Vandaag ga ik je dan ook weer mijn meest beluisterde nummers van afgelopen week laten zien. Ben jij benieuwd liedjes ik het meest heb beluisterd? Lees dan snel met mij mee.

Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

Rihanna staat deze week op nummer 6 met Cheers (Drink to that)
Whoehoew, gewoon omdat ik het een lekker nummer vindt.

Op nummer 5 deze week Sia ft. Sean Paul - Cheap Thrills
Wat is dit een te gek nummer. De beat en die twee stemmen samen. Wauw.

Wat zijn de meiden van O'G3NE toch leuk, deze week op nummer 4 met hun cover Emotion
Vanaf hun auditie bij The Voice of Holland staat dit nummer in mijn playlist en ik kan er geen genoeg van krijgen.

Deze week op nummer 3 Maurice van Hoek met Last Light
De tekst van dit nummer vind ik persoonlijk erg mooi. Maurice is een erg goede zanger en ja, ik heb hem afgelopen donderdag live mogen horen spelen. Een aanrader dus.

Op nummer 2 staan deze week de Dolly Dots met Do Wha Diddy Diddy
Het nummer is al best wel lang geleden, maar toch vind ik hem stiekem nog erg leuk. Deze week heb ik hem een aantal keer echt weer gedraaid. Wauw.

Ja, ja alweer op nummer 1 Douwe Bob dit keer met het nummer Beautiful
Dit nummer is oh zo mooi! Het heeft voor mij een hele speciale en emotionele betekenis i.v.m. de MH17. Onze lieve dorpsgenootjes die daar bij omgekomen zijn, we missen ze nog altijd enorm erg! Het is alweer bijna twee jaar geleden. Wat gaat de tijd snel, maar wat blijft het een enorm gemis.

Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuk lijstje weer, een mix van oude en nieuwe muziek. Vind het grappig dat Douwe Bob nooit ontbreekt in jouw lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is je inderdaad goed opgevallen, Douwe ontbreekt nooit. Oeps, grote fan.. Fijn dat je het leuk vind en ook het concept van oud en nieuw. =)

      Verwijderen