Mijn dagboekje #24

Na een lange tijd heb ik vandaag weer een 'mijn dagboekje' voor jullie klaarstaan. Ik wil vandaag graag mijn hersenspinsels met jullie delen. Wat heb ik zoal mee gemaakt de afgelopen tijd, waar ben ik mee bezig en ga zo maar door. Ben jij benieuwd? Lees dan zeker even met mij mee.


Normaal laat ik in 'mijn dagboekje' zien wat ik die week gedaan heb. Vandaag ga ik het anders doen en vertel ik gewoon wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Even al mijn hersenspinsels met jullie delen.

Laat ik beginnen met de vakantie. De vakantie is gewoon rustig geweest. Ik ben samen met het gezin naar Utrecht geweest, hebben een avondje in Volendam besteed. Shoppen in Eindhoven ontbreekt ook niet en zijn ook nog een dagje naar Maastricht gegaan. Daarnaast zijn we ook nog gezellig een keer wezen lunchen buiten de duur en ook een dinner kon niet ontbreken. Erg leuk!


Helaas kreeg ik in de vakantie ook wat minder goed nieuws. De zanger van de band waar ik al van kleins af aan naar toe ga is helaas overleden. Erg droevig. Vandaar ook even geen artikels. Mijn hoofd stond hier niet naar.

Vorige week ben ik weer begonnen met werken. Hoewel ik natuurlijk niet alle dagen gewerkt heb, heb ik mijn dagen wel goed benut. Gewoon gezellig met het gezin en een middagje muziek ontbreekt hier ook niet in.

Vanaf nu probeer ik echt meer artikels in te gaan plannen. Nu moet ik alleen nog wat foto's daarvoor schieten. Ben benieuwd of dit me snel goed gaat lukken.. Plannen is niet mijn beste kant, als het op mijn blog aankomt op dit moment. Het is namelijk zo chaotisch in mijn leven op dit moment. Er gebeurt steeds wel iets, waardoor ik mijn blog even uitstel. Ook al wil ik dit liever niet, het is dan voor mezelf wel het beste.

Volgende week heb ik weer een drukke werkweek en die week daarna nog wat drukker. Het is namelijk zo dat de scholen weer beginnen, dus er moeten nog vakantiegangers over genomen worden. Natuurlijk niet erg, maar sorry alvast voor het feit dat er minder artikels online zullen komen..

Dit was op dit moment even alles wat ik wilde delen.. Hopelijk begrijpen jullie dat er iets minder artikels gaan komen. Ik hoop ook zeer snel weer terug te zijn! Dus wanneer ik tijd heb, ga ik zeker aan mijn blog werken.

Wat hebben jullie de laatste tijd allemaal gedaan?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥