HEMA Rookworst Chips & Popcorn met Tompouce smaak




Heb jij altijd al willen weten of dat rookworst chips echt naar rookworst smaakt? Of ben jij toevallig helemaal gek van HEMA tompouces? Lijkt de popcorn met tompouce smaak er echt op? Dan heb ik vandaag een tof artikel voor jullie. Ik vertel je namelijk alles over de rookworst chips en de popcorn met tompouce smaak van HEMA. Wat vind ik hier nu van? Je leest het allemaal in dit artikel. En als je er van houdt, onder aan het artikel nog een leuke en zeer interessante tip! Dus lees lekker met mij mee?


Laat ik beginnen met de rookworst chips…
Rookworst chips, wat moet ik mezelf daar nu bij voorstellen. Iedereen kent natuurlijk wel de enige echte rookworsten van de HEMA. Laat dat nou een van mijn favoriete worst zijn bij de stamppot, of dat overheerlijke broodje halve rookworst van de HEMA.

Nu heeft de HEMA ook een chips met rookworst smaak. 


Allereerst vind ik het een super tof idee van HEMA dat ze deze smaak hebben gemaakt. Het past ook echt bij HEMA vindt je niet?

Laat ik overgaan tot mijn beleving. Ik werk bij de HEMA in Eindhoven Centrum aan de Rechtestraat 37 op de food afdeling. Toch heb ik nog nooit eerder de rookworst chips geproefd, ik ben dus heel erg benieuwd. Natuurlijk hoor ik de klanten er regelmatig over, ze zijn er erg over te spreken. Dat beloofd dus wat goeds.

Om te beginnen wordt de rookworstchips gemaakt van alleen de allerbeste en gaafste aardappelen. Deze worden in mooie schijfjes krokant gebakken in 100% zonnebloemolie. Daarna worden ze heerlijk gekruid met die echte rookworstsmaak. Verder bestaat de rookworst chips voor 59,9% uit aardappel, 33,1% zonnebloemolie, tarwebloem, zout, dextrose, gistextract, tomatenpoeder, uipoeder, voedingszuur E262, aroma’s, kruiden, knoflookpoeder, zuuteregelaar E330, specerij-extract.


Spannend ga nu de rookworstchips proeven, ik maak de zak van 250 gram open en een heerlijke geur komt me tegemoet. Het water loopt me al in de mond. De chips is lekker krokant en vol van smaak. De echte rookworstsmaak proef je het beste net voordat je hem doorslikt. 
    
Nu heb ik de rookworst chips geproefd en vind hem heel erg lekker. Hij smaakt echt naar de HEMA rookworst. Soms beloven ze een smaak die ze niet helemaal kunnen waar maken. Nu ik hem zelf heb geproefd vind ik dat bij de rookworstchips van HEMA dit absoluut niet van toepassing is. Je proeft duidelijk de rookworstsmaak terug. Dit is op het laatst, de smaakt blijft daardoor langer in je mond. Ook heb ik mijn lieve mama en papa laten proeven en die vonden dus exact hetzelfde als ik. De rookworst chips is erg lekker en ze proefden de smaak van de rookworst terug. Je blijft er van eten je kunt er niet vanaf blijven. De zak gaat dan ook erg snel leeg, oeps.. ;)

Houd jij net zoveel van deze rookworst chips als ik? Dan is dit zeker een toffe kans. De rookworst chips van HEMA is op dit moment namelijk in de aanbieding tot 10 september 2017. Het is namelijk stapel op stapelen. Je koopt dus nu niet 1 zak voor € 1,25 maar 2 zakken voor € 2,00! Zeker dat jij een lekkere snack hebt voor op je feestje, ’s avonds op de bank of gewoon zomaar random op de dag.




Nu snel over naar de popcorn met tompouce smaak..

De tompouces vliegen bij de HEMA de deur uit, dat kan ik als afdelingsmedewerker zeker wel vertellen. Ik hoor er zoveel mensen over. Het is altijd; oh wat ontzettend lekker, leuk dat ik zo’n lekkere gratis verjaardag tompouce krijg (met klantenpas) en ga zo nog maar even door.
Net als bij de rookworstchips vind ik dit ook echt een super tof idee van HEMA. Het is gewoon goed dat ze een goed verkopend product ook in een nieuw jasje steken.

Wat zit er allemaal in de popcorn met tompouce smaak? Ingrediënten zijn als volgt: Suiker, maïs, palmolie, glucosestroop, natuurlijk vanille aroma, koolzaadolie, antiklontermiddel E341, aroma kleurstoffen E120 E162.


Nu over tot de smaak. Smaakt deze nu echt naar die overheerlijke tompouce? Vind ik het lekker?

Laat ik maar snel tot mijn oordeel komen en jullie niet langer in spanning houden. Nu heb ik ook natuurlijk deze popcorn met tompouce smaak geproefd. Wanneer je deze popcorn in je mond stopt is het een en al lekkere zoetigheid. Net als bij een echte tompouce. Voor mij echt een feestje dus. Ik houdt namelijk echt ontzettend veel van zoetigheid. Overigens smaakt het ook echt naar de glazuurlaag van de tompouce. Dit scoort natuurlijk punten. Ik vind het echt een super combinatie. <3

Wat deze popcorn extra leuk maakt dat deze niet in een gewone zak zit maar in een vrolijke koker met tompouceprint,met daarin een mooi goudkleurig cellofaan waarin de heerlijke popcorn vers en knapperig blijft. Dus ook heel leuk om cadeau te geven.

Houd jij net zoveel van deze zoetigheid van de popcorn met tompouce smaak als ik? Dan is dit zeker een toffe kans. De popcorn met tompouce smaak van HEMA is op dit moment namelijk in de aanbieding tot 10 september 2017. Het is namelijk stapel op stapelen. Je koopt dus nu niet 1 pot voor € 2,75 maar 2 potten voor € 5,00! Zeker dat jij een lekkere zoete snack hebt voor op je feestje, ’s avonds op de bank of gewoon zomaar random op de dag.

Wat vindt jij van de Rookworst chips en de popcorn met Tompouce smaak van HEMA? Kom jij deze lekkernijen halen op de food afdeling bij HEMA Eindhoven Centrum? (Rechtestraat 37, 5611 GM te Eindhoven). Misschien ben ik dan ook wel aan het werk, kom zeker hoi zeggen, dat vind ik alleen maar leuk!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥