Happy List #10

Wow, het is al erg lang geleden dat ik een artikel heb geplaatst. Schandalig, al zeg ik het zelf. Vandaag ben ik dan ook terug met alleen maar positiviteit. Laat ik nu net een 'happy list' voor jullie klaar hebben staan. Ik wil je dan ook graag vertellen wat voor mooie en happy dingen ik deze afgelopen maanden mee heb mogen maken. Hier dan ook een happy lijstje over de afgelopen drie maanden. Ben jij benieuwd wat mij de afgelopen tijd blij heeft gemaakt? Lees dan zeker met me mee! :)


Laat ik maar meteen beginnen! Heel veel lees plezier.

♥ Kaartjes voor Harry Styles bemachtigd! Oh my gosh, ik kan het nog niet geloven.. 14 maart 2018 ga ik hem gewoon nog een keer live horen zingen, alleen dan met z'n eigen tour! Wie gaat er ook?
♥ Douwe Bob zijn show in Koninklijk Theater Carré. Wat was het een waanzinnig mooie avond! <3
♥ Natuurlijk staat salaris ook dit keer weer in het rijtje. Daar wordt je toch gewoon vrolijk van, haha.
♥ Nieuwe video's op mijn YouTube kanaal, whoehoew. Check ze door even hier te klikken. Volgende week komen er weer nieuwe video's bij! Houdt het zeker in de gaten.
♥ Afgelopen vrijdag had ik ook nog op vrijdag de 13e heel veel geluk! Ik scoorde namelijk ook nog kaartjes voor Niall Horan! Hoe geweldig is dat. Het was echt binnen ongeveer 5 á 10 minuten uitverkocht, dus mijn geluk kan niet op! Zo happy.
♥ Avondje om een verjaardag te vieren van je lieve vriendinnetje!
♥ Dagje Utrecht met het gezin :D
♥ Eten bij het restaurant waar het altijd super lekker is, mocht je in Eindhoven zijn zeker een aanrader als je van Italiaans eten houdt! ll Ristoro Italiano, Kruisstraat 131 te Eindhoven! Wel even een tip, reserveer :)
♥ Nieuwe muziek van The Vamps, kan er geen genoeg van krijgen. Luister het bijna de hele dag door. Whoehoew.
♥ Avondje terrassen in Volendam, wat een gezelligheid
♥ Heel leuk dagje shoppen in Maastricht samen met mama en mijn lieve zusjes!
♥ Kaartjes gekocht voor Venice in December, nu al zoveel zin in!
♥ Ondanks een beetje verdriet, toch weer een optreden van de Tribute To The Cats Band meegemaakt! Wat geweldig hoe ze het weer hebben opgepakt na de dood van de zanger. Zo trots.
♥ Super toffe dagen met vriendinnetjes
♥ Aankondiging van The Vamps dat ze een nieuwe tour gaan houden in 2018 en ze komen gewoon naar AMSTERDAM! :D
♥ Met mama een hotel in Volendam geboekt, december wordt nu al een topmaand!
♥ Lekker lunchen met mama en mijn lieve zusjes


Het lijstje vind ik voor nu lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jou happy list op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥