I'm the Birthdaygirl!

Bron: keepcalm o matic

Ja, vandaag word ik weer een jaartje ouder. Vandaag de dag ben ik alweer 20 jaar op deze aardbol aanwezig. Vanaf vandaag wil ik het bloggen weer op gaan pakken! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden? So let me know! In deze blogpost vertel ik jou over wat ik de afgelopen 20 jaar heb beleefd, dus lees jij met mij mee?

20 jaar later... 
... Heb ik eindelijk de tig behaald.
... Heb ik bijna mijn MBO niveau 4 diploma in the pocket!
... Ben ik nog steeds erge fan van kaas en eet dit dan ook bijna elke dag.
... Wil ik meer gaan proberen te zien van de wereld
... Begin ik steeds meer te genieten van kleine dingetjes.
... Kom ik er steeds meer achter wat mijn eigenschappen zijn. Zowel de goede, als de kwade..
... Wil ik nog steeds niet graag vroeg naar bed...
... Weet ik dat je ook best eens verdrietig mag zijn om bepaalde momenten uit je leven.
... Dat je het beste uit de tijd moet halen dat je leeft! Je leeft immers maar een keer?
... Weet ik steeds beter hoe ik moet omgaan met crushes/verliefdheid/gebroken harten en relaties
... Ben ik minder verlegen.
... Werk ik hard.
... Weet ik dat er nog veel te wachten staat voor mij in de toekomst.
... Houd ik nog altijd van pudding met daarin een beschuit waar aardbeienjam op is gesmeerd.
... Is mijn lievelingseten nog altijd pizza en friet!
... Vind ik sla nog altijd de lekkerste groente..
... Weet ik dat familie belangrijk voor mij is.
... Kom ik erachter dat ik nog wel eens de kindertijd zou willen terugdraaien, soms is het zo fijn om niet na hoeven te denken, je hebt dan zoveel minder stress.
... Ben ik erachter dat ik af en toe wel een enorme stresskip kan zijn.
... Wil ik nog altijd te perfectionistisch zijn.. Wat niet altijd heel makkelijk is.

Dit waren mijn 20 feitjes en mijlpalen die ik graag met jullie wilde delen! Zoals ik in het begin al zij wil ik het bloggen weer gaan oppakken! Dus heb jij ideeën om over te bloggen hoor ik het graag (ik heb er wel, maar ik wil ook graag weten wat jullie willen zien op mijn blog!)

Vandaag vier ik mijn verjaardag lekker voor familie! Mijn feestje voor vrienden/vriendinnen komt nog wel, het is zo'n drukke tijd van het jaar dat ik dat even heb laten wachten.

Lekker virtueel stukje taart! Smakelijk.
Bron: Verjaardagstaart

Dikke kus,
Kaylee


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥