Mijn dagboekje #13

Alweer de 13e keer dat ik een overzichtje op mijn blog deel over wat ik heb meegemaakt. Deze keer staat er niet één week online, maar meteen drie. Ben jij benieuwd wat ik heb meegemaakt in deze drie weken? Ik deel het door middel van tekst en foto's. Lees dus zeker snel verder.


Hey, hoi jij mooi lief dagboekje van mij. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen drie weken allemaal heb beleefd.

Week van 8 tot en met 14 augustus. 

Maandag
De eerste dag van deze twee weken begon met een hele dag werken bij de Hema. Voor dat ik thuis was was het half 9 's avonds en heb ik dan ook niet echt veel meer uitgevoerd. Wat tv en vlogs bekeken en op tijd naar bed aangezien de dag erna weer gewerkt moet worden.

Dinsdag
Ook vandaag is het weer tijd om te werken bij de Hema. Deze dag is maar een halve, maar doordat ik al één uur onderweg ben (zelfs iets langer) ben je al gauw een heel dag hieraan kwijt. Ik ben dood moe en ga dan ook even lekker in bad liggen. Daarna kijk ik mijn dagelijks portie vlogs en ga ik weer op tijd slapen.

Woensdag
De woensdag begint zoals altijd met fysio. Daarna staat er nog een middagje werken bij de Jumbo gepland. Na het werken eten we thuis lekker en ga ik nog even een aantal afleveringen van 'The Bold and The Beautiful' terug kijken met mama en één van mijn zusjes.



Donderdag
Donderdag is mijn enige vrije dag deze week. Ik besteed dit dagje dan ook vooral aan uitrusten. Kijk veel vlogs. Lees nog heel veel blogs en ga natuurlijk aan de slag met mijn eigen blog artikelen.

Vrijdag
Ook de vrijdag begint met fysio. Het gaat gelukkig goed. Na dat ik thuis nog even wat gegeten heb is het weer tijd om te werken bij de Jumbo. Gelukkig gaat ook dit goed en is volgende week helaas mijn laatste week aangebroken. Na het werken ga ik snel met mama wat broeken proberen te scoren. Zoals gewoonlijk zijn al mijn werkbroeken tegelijkertijd kapot en ben ik dus genoodzaakt nieuwe te kopen (eisen qua kleur). Gelukkig lukt het en vind ik drie dezelfde broeken. Whoehoew!

Zaterdag
Deze dag begint met werken bij de Hema. Op de vroege morgen kan ik bijna sprintend naar de Hema aangezien de trein die ik eigenlijk moest hebben dus niet reed. Geen idee of dit standaard is of alleen nu het vakantie is. Goed puntje om dus nog even uit te zoeken. Gelukkig gaat de tijd snel en kan ik meteen naar huis. Eenmaal thuis ben ik zo moe dat ik niet veel meer doe als op de bank hangen.

Zondag
Eigenlijk hoefde ik deze zondag maar een half dagje te werken bij de Hema. Ze hadden alleen een paar dagen eerder gevraagd of ik niet een hele dag kon werken. Ja hoor. Dat kon ik wel. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig ging de tijd snel en kon ik daarna mooi naar huis. Ik heb vakantie! =)

Zoals je kunt zien heb ik bijna alleen maar gewerkt. De dag dat ik dan ook vrij was heb ik heel rustig besteed. Erg hectisch, zeker als je het niet meer gewend bent.


Week van 15 tot en met 21 augustus

Maandag
Maandag was het tijd om verf te gaan halen voor mijn slaapkamer muren. Ik heb voor een soort grijze kleur gekozen. Zie Instagram voor een eventuele foto. Helaas werden we gebeld dat opa in het ziekenhuis lag. Hier meer over weten? Lees de update die ik heb geschreven op mijn blog. Deze dag is dan ook niet anders geweest als in het ziekenhuis zitten verder.

Dinsdag
Door alle omstandigheden hebben wij besloten om vandaag niet naar Amsterdam te gaan. We zijn dan ook 's avonds gezellig wezen uit eten bij Vapiano. Altijd lekker! Ik ga trouwens verder geen uitspraken doen over opa).

Woensdag
De woensdag begint zoals gewoonlijk met fysio. Daarna ga ik voor de één na laatste keer werken bij de Jumbo. Na het werk ga ik snel door naar huis om mezelf helemaal op te frissen. Ik heb namelijk afgesproken met een vriendin. Dit stond al gepland voor dat alles gebeurde en heb ik dan ook zeker door laten gaan. We zijn gezellig wat wezen eten bij de McDonald's en daarna als toetje een ijsje bij Clevers! Zie de oh zo heerlijke foto. Ik krijg nog weer zin hierdoor in een ijs, jullie ook?


Donderdag
Op donderdag moet ik vroeg op, papa heeft beloofd mij naar een vriendinnetje te brengen. Het is bijna 1 uur rijden en ik kom aan rond half 9 's ochtends. Ik blijf de hele dag bij haar en we besluiten op de fiets naar een leuk restaurantje te fietsen om te gaan lunchen. Het was erg lekker! We gaan even gezellig langs de supermarkt om samen boodschappen te doen voor het avondeten. Samen besluiten wij om pannenkoeken te eten. Altijd lekker! We kijken ook nog twee films: 'In your eyes' en 'Naomi and Ely's No Kiss List'. De eerste film vond ik echt een aanrader, de tweede film viel voor mij wat tegen. Rond 10 uur word ik weer opgehaald en ga ik daarna meteen slapen. Ik ben dood moe.

Vrijdag
De vrijdagochtend is zoals gewoonlijk weer standaard fysio ochtend. Na fysio ga ik voor de laatste keer werken bij de Jumbo. Helaas, ik vond het namelijk erg leuk werk! De rest van de dag doe ik niet erg veel ik ben namelijk helemaal gesloopt van de hele week.

Zaterdag
Doordat het een hectische week was, ben ik toe aan een rustig dagje. Ik besluit lekker om blogs en vlogs te lezen en te gaan bekijken. Erg rustgevend. Daarna kijk ik nog even snel een film via Netflix. Altijd goed!

Zondag
De zondag is eindelijk aangebroken. Ik heb er zo lang naar uitgekeken! Eindelijk mag ik een keer figureren bij Flikken Maastricht. Hoe gelukkig kan een mens hier van worden? Nou heel gelukkig. Vanaf 2007 ben ik al fan van deze oh zo geweldige politieserie. Hoe gaaf is het dat je dit dan van dichtbij mee mag maken? De dag was super, ik heb echt genoten. Vanaf 16 december 2016 wordt seizoen 16 van Flikken Maastricht uitgezonden. Misschien spot je mij wel in aflevering 7. Wie zal het zeggen.


Week van 22 tot en met 28 augustus

Maandag
Deze maandag van de vakantie is bedoeld om mijn kamer in de verf te zetten. Gelukkig valt het nog wat mee met de hitte. We zijn de hele middag hier mee bezig geweest. Helaas was het nog niet helemaal klaar, maar dat komt morgen wel. Ik kijk nog een paar vlogs en lees natuurlijk ook nog wat blogs aandachtig door.

Dinsdag
Op de dinsdag is het ineens een keer tijd om naar de fysio te gaan in plaats van woensdag. Gelukkig gaat het goed en ben ik redelijk snel klaar. Na fysio is het tijd om de andere muur van mijn kamer te verven. Hier doen we ook een hele middag over en natuurlijk moet ik ook nog bedenken hoe ik alle meubels terug ga plaatsen. Wat is dat lastig! Gelukkig ben ik er na lang wikken en wegen over uit en staat het nu goed. Helaas begeeft het tv kastje het en hangen we de hele dag met KPN aan de telefoon. 's Middags komt er een monteur, helaas doet deze niet veel. 's Avonds doet die het nog altijd niet, wat erg vervelend is. Weer de hele tijd aan de telefoon hangen. Gelukkig gaat het nu wat beter. Snel slapen, morgen een druk dagje.

Woensdag
Omdat het vorige week niet zo'n hele goede vakantie week was besluiten we om vandaag een dagje met het gezin naar Maastricht te gaan. We nemen een rondvaart over De Maas met grotten bezoek aan de St. Pietersberg. Erg mooi! Zoveel leuks en natuurlijk met die hitte was het wel fijn om in de koude grotten te zitten. Veel geleerd en veel moois mogen zien. Helaas niet zoveel foto's gemaakt in de grotten, doordat het zo donker was. We besluiten wat te eten, helaas is het helemaal niet lekker. Je kunt dat natuurlijk niet van de buitenkant zien, maar ik weet dat ik daar nooit meer terug kom. Daardoor besluiten we om nog even naar de McDonalds te lopen. Al met al een super mooie dag. Wanneer ik thuis kom beland ik dan ook vrij snel in bed, zo moe en voldaan ben ik.


Donderdag
Op de donderdag staat er nog een leuk uitje gepland. We gaan een dagje naar Amsterdam! We zijn naar verschillende winkeltjes geweest ik heb een jurkje gekocht en ben nog even langs Yves Rocher geweest en heb een aantal leuke producten kunnen scoren. Mocht je benieuwd zijn, zie mijn Instagram account. Review volgt, alleen ik weet nog niet precies wanneer.

Vrijdag
De vrijdag is net als normaal een ochtend met fysio. Deze keer gaat het wat minder, maar dat heb je soms. Ook ga ik met me zusje even naar Weert toe. Daarna ga ik met mijn andere zusje en mama nog even naar Eindhoven. Erg leuk! Doordat de woensdag en donderdag zo vermoeiend waren ben ik 's avonds dan ook helemaal gesloopt. Ik luister nog even naar Douwe die op radio 538 te horen was tussen 19:00 uur en 21:00 uur en ga daarna op tijd naar bed. Helaas kan ik maar niet in slaap komen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en sliep ik uit eindelijk om 03:00 uur 's nachts.

Zaterdag
Om 10 uur word ik wakker. Vandaag en morgen zijn de laatste twee dagen dat ik uit kan slapen. Ik ga even mee boodschappen doen en daarna gaan mama en een van mijn zusjes samen 'The Bold and The Beautiful' terug kijken. Eindelijk kan het, de tv ontvanger doet het. We hebben een nieuw kastje gekregen. Zo blij! Wanneer wij vijf afleveringen terug hebben gekeken besluiten mijn zusje en ik nog even om 'The Next Boy Girl Band' terug te kijken, omdat we die gisteren niet konden zien door het omruilen van het tv kastje. 's Avonds nog de line-up op tv terug gekeken van ZAND festival op NPO 3 altijd leuk. Zeker als Douwe Bob voorbij komt.

Zondag
Lekker uitslapen daar begon mijn dag mee. Het is namelijk vandaag alweer mijn laatste vakantie dag. De twee weken vakantie zijn voorbij gevlogen. Vandaag nog een chill dagje voornamelijk op mijn laptop blog artikels typen en vlogs en blogs bekijken. Gewoon omdat het een leuke bezigheidstherapie is. Helaas kwam dat artikels typen er niet meer van. Ben namelijk nog even gaan helpen op de kermis, lekker suikerspinnen en popcorn maken! Heerlijk.


Deze drie weken waren druk, leuk en zwaar. Je kunt niet bepaald roepen dat ik vakantie heb beleefd in de eerste week. De tweede week was echter wel echt geslaagd! Ik heb dan ook echt genoten en ja, vanaf volgende week begint het werken weer. Laat het een mooie week worden.

Wat heb jij de afgelopen drie weken allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥