Mijn dagboekje #16

Wow, alweer vier weken geleden deelde ik de laatste 'mijn dagboekje' met jullie. Het word dus echt wel tijd om een nieuwe met jullie te delen. Deze gaat dan ook meteen over vier weken! Hoe leuk is dat. Wil jij weten wat ik de afgelopen vier weken allemaal heb beleefd? Lees dan snel verder.




Hee, hoi mooi lief dagboekje. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen vier weken allemaal gedaan heb, laat ik maar snel beginnen.

Week van 24 oktober tot en met 30 oktober

Maandag
Op zondag hadden Femke, mijn lieve vriendinnetje en ik samen besloten om vandaag een spontaan dagje naar Amsterdam te gaan. We zijn gezellig wat winkeltjes in geweest, hebben hard gelachen om de kleinste dingetjes en hebben erg leuk bijgekletst in The Fool Bar! ♥ Waar we een mega lekkere cocktail dronken. Ondanks dat ik er 3 uur over deed (openbaar vervoer en werkzaamheden) om überhaupt in Amsterdam en terug naar huis te komen, heb ik erg genoten van deze bijzonder leuke dag!


Dinsdag
Naast al die gezelligheid moet er natuurlijk ook gewerkt worden. Gelukkig kon ik 's ochtends uitslapen en hoefde ik pas om half 2 te beginnen met werken. Na het werk heb ik natuurlijk de Hollands Next Top Finale gekeken. Wat een terechte winnares is Akke-Marije. Vinden jullie ook niet?

Woensdag
De dag begint met fysio. Dit ging erg goed. Gelukkig maar. Daarna had ik vrij van het werken en ben ik samen met mama en mijn twee lieve zusjes gezellig de stad in gegaan. Altijd leuk om te doen! 's Avonds heb ik nog wat vlogs terug gekeken en natuurlijk tv gekeken.

Donderdag
Op donderdag stond er weer een dagje werken op de planning. Na het dagje werken ben ik kapot moe. Ik ga dan ook nog wat vlogs kijken en snel slapen. Eigenlijk een best wel saai dagje. Als je het mij vraagt.

Vrijdag
Ook op de vrijdag stond er een dagje werken gepland. Al vind ik het altijd wel gezellig. Na het werk snel nog even wat tv en vlogs gekeken en redelijk op tijd naar bed. Haha.

Zaterdag
Ja, zaterdag een chill dagje. Niet werken, gewoon helemaal niets hoeven doen. Lekker vlogs bekijken en chillen. Blogs typen, al komen ze niet echt online. Ze zijn elke keer nog niet af en dan vind ik het niet prettig om ze online te gooien. Ze moeten immers wel gewoon goed zijn toch. Al zeg ik het zelf.

Zondag
Zondag bestaat uit de hele dag werken. Na het werk ben ik dood moe. Het was zo druk dat we geen minuut vrij hadden. Op zich natuurlijk helemaal fijn, gaat de tijd sneller. Maar je kunt wel stellen dat we nog harden konden werken als anders. Ik doe dan ook niet veel meer als wat vlogs en Miljoenenjacht kijken. Daarna snel naar bed toe.


Week van 31 oktober tot en met 6 november

Maandag
De maandag begint met een dagje werken. De dag gaat redelijk snel voorbij. Wanneer ik 's avonds thuis kom kijk ik wat programma's terug en ga ik redelijk op tijd naar bed. Ben nog steeds moe van de zondag.

Dinsdag
Ook dinsdag staat er een dagje werken gepland. Het gaat gelukkig erg goed. Als ik daarna thuis kom ga ik snel wat vlogs terug kijken, ik loop nog al wat vlogs achter, haha. Ik vermaak me die avond goed. Ga redelijk op tijd naar bed en kijk al uit naar het weekend.

Woensdag
Woensdag ook nog een heel dagje werken voor de boeg, maar wel met het besef dat ik daarna weekend mag vieren. Thuis kijk ik wat tv, vlogs en check ik regelmatig Social Media. Helaas geen kaartjes voor de tijdelijke Fool Bar in Rotterdam tijdens de MTV EMA's weten te bemachtigen, voor donderdag avond. Jammer, volgende keer beter.

Donderdag
Door dat ik geen kaartjes heb weten te bemachtigen word het een relaxt dagje. Ik kijk alle programma's terug die ik nog moet zien. Even bijkomen van het werken en een mooi momentje om zelf echt zen te worden, haha.

Vrijdag
De vrijdag begint met lekker uitslapen. Er staat niets gepland als 's middags even naar de fysio toe gaan. Mama en ik besluiten spontaan te gaan lunchen en vermaken ons dan ook uitstekend. 's Avonds kijk ik samen met mijn zusjes naar The Voice Of Holland. Altijd leuk op vrijdagavond!

Zaterdag
Ja, eindelijk is het zover. Het is zaterdag 5 november. Dat betekend dat ik samen met mijn lieve vriendinnetje Celesta, mijn mama en een van mijn zusjes naar een concert van Douwe Bob toe ga! Deze keer is het redelijk dichtbij. Namelijk in de Effenaar te Eindhoven. Mama, mijn zusje en ik besluiten dan ook van te voren uit eten te gaan bij Vapiano, erg lekker! We weten een mooi plekje te bemachtigen voor aan het podium. Ik geniet echt van de muziek en na afloop gaan we nog even met Douwe op de foto, whoehoew! Een mega geslaagde avond. ♥ Wil jij weten hoe ik het beleefd heb door de muziek? Ga dan zeker even langs op mijn YouTube kanaal.


Zondag
Doordat het natuurlijk wat later is geworden zaterdag avond. Besloot ik zondag goed uit te slapen. De rest van de dag heb ik heel erg gechillt. Zeker niet verkeerd. Heb de filmpjes van de avond op YouTube gezet en natuurlijk ben ik nog lang aan het nagenieten geweest.


Week van 7 november tot en met 13 november

Maandag
De nieuwe week begon met een dagje Amsterdam met vriendinnetje Mandy. Na twee keer een overstap te hebben gemist, weer min punten voor NS de laatste tijd.. Komen we eindelijk rond drie uur aan in Amsterdam. We gaan wat winkeltjes binnen. Daarna gaan we snel door naar The Fool Bar want ja, dat vind ik toch wel een van de gezelligste bezigheden als ik in Amsterdam ben. Dronken een lekker wijntje en gingen daarna door naar de Mac Donalds. Helaas was het daarna al weer tijd om afscheid te nemen van deze mooie stad. Ik heb in ieder geval wel genoten! ♥


Dinsdag
Ook moet er natuurlijk gewerkt worden. Dat doe ik dan ook zeker op dinsdag. De tijd gaat snel voorbij. 's Avonds kijk ik wat tv en natuurlijk weer een aantal vlogs.

Woensdag
Ja, alweer staat er vandaag een dagje Amsterdam op de planning. Dit keer ga ik samen met mijn jongste zusje. We gaan lekker shoppen. Natuurlijk neem ik ook haar mee naar The Fool Bar, waar het weer erg gezellig was! ♥ Daarna lopen we nog even gezellig door Amsterdam waarna we rond een uurtje of half 8 besluiten terug te gaan naar huis. Het was ook vandaag weer een zeer geslaagd dagje.

Donderdag
Donderdag staat er weer een dagje werken op het programma. Gelukkig gaat ook vandaag de tijd erg snel voorbij en vermaak ik mij prima met de collega's. Na het werk ga ik nog even wat vlogs bekijken en daarna snel door naar bed.

Vrijdag
Op vrijdag begint de dag met fysio. Dit gaat redelijk goed. Na fysio ga ik samen met mijn mama en zusje richting Eindhoven om te lunchen en even wat winkeltjes te bekijken. Uiteindelijk ga ik weg met een paar overknee laarzen. Whoehoew. Na het shoppen loop ik nog snel even langs de Mac Donalds om wat te halen voor dat ik moet werken. 's Avonds moet ik werken en wanneer ik thuis kom ga ik ook bijna direct naar bed. Zo moe ben ik.

Zaterdag
De zaterdag moest ik een halve dag werken 's middags. Na het werk had ik snel wat gegeten. Daarna heb ik nog wat progamma's terug gekeken en natuurlijk vlogs bekeken. Altijd goed als je het mij vraagt.

Zondag
Zondag betekend dat Papa jarig is en zijn verjaardag viert voor familie en vrienden. Altijd leuk toch. Lekker vlaai en taart gegeten en 's avonds ben ik op tijd naar bed gegaan toen het bezoek weg was.



Week van 14 november tot en met 20 november

Maandag
Dagje relaxen stond er op maandag gepland. Even bijkomen van de drukken, maar oh zo leuke week! Wat heb ik genoten van alles. Lekker wat programma's terug gekeken, mega lang in bad gezeten. Even helemaal ontspannen. Daarna op tijd naar bed, aangezien ik om zes uur 's ochtends op moet staan.

Dinsdag
Op deze dinsdag zit ik al heeeeeeeeeeeeel erg lang te wachten. De dag begint met werken, althans dat was de bedoeling. Helaas ging dit niet helemaal zoals het moest, er was namelijk iemand voor de trein gesprongen, waardoor ik 2 uur te laat op mijn werk ben verschenen. Gelukkig snapte ze dat het overmacht was. Om half 2 was ik af gewerkt. Snel richting huis om mezelf helemaal klaar te maken voor de avond. Ik ging namelijk naar de voorstelling van Angela Schijf en Tom van Landuyt. 'Kreutzersonate, als het verlangen maar stopt'. Wat een mooie voorstelling. Na afloop heb ik eindelijk Angela Schijf mogen ontmoeten, wat ben ik nog altijd mega blij. Wat een mooie avond! ♥

Voor de foto met Angela, ga even naar mijn Instagram toe. KLIK HIER.

Woensdag
Na die oh zo leuke avonds staat er woensdag middag weer een dagje werken gepland. De dag gaat niet zo snel om als anders, misschien omdat het heel rustig was. Het regende ook de hele dag.. 's Avonds was het overigens wel droog en besloten we gezellig naar Glow in Eindhoven te gaan met het gezin. Altijd goed toch. Daarna redelijk op tijd naar bed want ja, zes uur opstaan is vroeg.

Donderdag
Vandaag staat er weer een dagje werken gepland. De tijd gaat zo snel, niet normaal. Na het werken ga ik gezellig mee mijn zusje ophalen van school. Als ik eenmaal thuis ben ga ik wat vlogs bekijken en kijk ik samen met het gezin een aantal 'goede tijden, slechte tijden' afleveringen terug.

Vrijdag
Vrijdag is deze week een van mijn vrije dagen. Ik ga lekker programma's terug kijken van de afgelopen week. Daarna ga ik mezelf rustig douchen en klaarmaken voor 's avonds. Na het eten is het zover. We gaan naar een concert van The Tribute To The Cats Band. Het was een mega gezellige avond.

Zaterdag
Op zaterdag besluit ik om natuurlijk uit te slapen na een avond gezelligheid. Ook besluit ik om eindelijk na een lange tijd weer eens te gaan bloggen. Ik heb genoeg inspiratie. Dus dat komt wel goed, wanneer ze online komen dat is alleen nog de vraag. Er moeten nog foto's genomen worden ect. 's Avonds kijk ik wat tv en natuurlijk nog wat vlogs.

Zondag
Vandaag staat weer in het teken van een hele dag werken. Na het werk eet ik snel wat. Daarna ga ik nog wat vlogs kijken en wat tv programma's met het gezin.


Deze vier weken waren druk, leuk en zwaar. Je kunt wel zeggen dat het een grote belevenis is geweest. Maar toch heb ik wel kunnen genieten van de kleine dingen en natuurlijk de grotere dingen. En natuurlijk helemaal op kunnen laden door de mooie muziek van Douwe Bob en de Tribute To The Cats Band. Voor nu: Laat het een mooie week worden. Tot volgende week.

Wat heb jij de afgelopen vier weken allemaal gedaan? Heb jij leuke weken beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥