Mijn dagboekje #17

Ja, vandaag staat er weer een 'mijn dagboekje' voor jullie klaar. Het is weer tijd om mijn week met jullie te delen. Voor de 17e keer ga ik dit al weer doen, wat gaat dat toch snel. Wil jij weten wat ik de afgelopen week allemaal heb beleefd? Lees dan snel verder.




Hee, hoi mooi lief dagboekje. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen vier weken allemaal gedaan heb, laat ik maar snel beginnen.

Week van 21 november tot en met 27 november

Maandag
De maandag begint voor mij met een volle dag werken van 12 uur tot en met 21 uur. Gelukkig ging de dag snel voorbij en vond ik het erg gezellig met de collega's. Wanneer ik 's avonds thuis kom heb ik nog even gezellig met het gezin wat tv gekeken en daarna ben ik naar bed gegaan. Ik was toch wel redelijk moe. 

Dinsdag
Na maandag tot 's avonds gewerkt te hebben, moet ik daar in tegen dinsdag maar van 12.30 tot 18 uur te werken. Half dagje, altijd fijn. Na het werk lekker even wat eten en dan nog even chillen op de bank met me laptopje. 

Woensdag
Ook de woensdag staat in het teken van werken. Weer het zelfde als de dinsdag. Lekker een half dagje. Na het werken is het weer standaard even wat eten en chillen. Vandaag ga ik immers wel wat later naar bed. Ik heb namelijk de dag erna vrij. Whoehoew.

Donderdag
De donderdag geniet ik even lekker van een dagje niet veel doen. Lekker veel vlogs kijken, foto's maken voor reviews waar ik aan werk. Eindelijk tijd voor! Nu moeten ze alleen nog wat bewerkt worden en de tekst moet geschreven worden. Comming soon. Daarna kijk ik nog wat programma's terug via mijn laptop en probeer ik redelijk op tijd te gaan slapen. 

Vrijdag
Doordat ik vandaag nogal enthousiast ben, lukt het mij niet om uit te slapen.. Vandaag heb ik namelijk vrij gevraagd, omdat ik 's avonds weer naar een leuk concert ga van niemand minder dan Douwe Bob. We moeten op tijd eten, waardoor we dus voor het werk van mijn kleine zusje alvast een broodje gaan eten. Altijd lekker! Daarna moeten we op tijd in de auto zitten richting Heerlen. We belanden helaas in de file, dus ik ben al wat gestressd. Gelukkig komen we op tijd aan en staan we bijna helemaal vooraan. Ik heb weer vol op genoten van het concert. Na afloop heb ik ook die lieve jongen weer even mogen spreken en zijn we samen op de foto geweest, again... Oepsss. Wil je deze foto zien? Ga dan even naar mijn Instagram. Wil jij misschien ook wat sfeer proeven van de avond. Check dan vooral even mijn YouTube kanaal

Zaterdag
We waren 's nachts pas heel erg laat thuis, het was echt onwijs gezellig. Voordat ik daarna in slaap kan komen, doordat ik nog helemaal aan het stuiteren ben.. Oeps. Hierdoor probeer ik echter alweer uit te slapen, maar ook deze keer lukt het niet. Ik ga gezellig mee mijn zusjes van het werk halen. Kijk een heel aantal vlogs terug. Upload wat filmpjes van de avond ervoor op YouTube. Kijk bijna alle afleveringen van Roy Donders terug en ga redelijk op tijd naar bed.

Zondag
Op de zondag zit ik redelijk op tijd in de trein. Ik moet namelijk een hele dag gaan werken. Zeker niet erg met die lieve collega's. Wat was het druk. Toen ik thuis kwam heb ik snel wat gegeten en ben ik daarna lui op de bank geploft met mijn laptop. Ook ging ik redelijk op tijd naar bed, maar alweer lukte slapen niet zo goed. Weet niet waar het door komt, hoop dat het snel voorbij is. 

Deze week was vooral druk, maar oh zo leuk. Je kunt wel zeggen dat het een grote belevenis is geweest. Maar ik heb zeker genoten van alles wat er gebeurt is. En natuurlijk helemaal op kunnen laden door de mooie muziek van Douwe Bob. Ja, alweer. Echt een super jongen, welke zo'n goede muziek maakt. Voor nu: Laat het een mooie week worden. Tot volgende week.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij leuke weken beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥