Hallo November - Concerten, Angela Schijf, werken

Wat gaat de tijd vlug. November is alweer aangebroken en inmiddels zelfs al 3 dagen aan de gang. Vandaag ga ik jullie vertellen wat er deze maand allemaal te gebeuren staat. Ben jij nieuwsgierig naar wat ik allemaal mee ga maken? Lees dan snel verder!

Bron: Pinterest


Concerten
Allereerst begint november aanstaande zaterdag voor mij met een concert van Douwe. Jawel hoor, alweer! Ik ben zo blij dat ik de beslissing heb genomen om kaartjes te kopen voor de show in de Effenaar in Eindhoven. Daarnaast staat er ook nog een avondje bij de Tribute To The Cats Band gepland en nog een ander concert van Douwe op het einde van de maand. Whoehoew, zoveel zin in al deze leukigheid en fantastische muziek. <3

Angela Schijf
Als je mij goed kent, weet je dat ik een enorme fan ben van Flikken Maastricht. Wanneer je de serie volgt, zul je vast ook weten dat Angela Schijf de rol van Eva van Dongen speelt. Nu heeft Angela samen met haar man Tom van Landuyt een toneelstuk: 'kreutzersonate als het verlangen maar stopt'. Dinsdag 15 november is het zo ver en ga ik eindelijk naar dit toneelstuk. Ben dan ook zeer benieuwd en kan niet wachten tot het zover is.

Werken
Naast al die leukigheid moet er natuurlijk ook gewoon gewerkt worden voor het geld. De overige dagen zal je mij dan ook gewoon vinden op mijn werk. Erg gezellig, met al die lieve collega's!

Dagje weg
Als ik het voor elkaar krijg, dan wil ik samen met een lieve vriendin nog een dagje weg plannen. Helaas is dit echter al 2 maanden niet gelukt, doordat we allebei steeds andere dagen vrij zijn. Echt ontzettend jammer! Wanneer dit niet gaat lukken, wil ik op een van mijn overige vrije dagen nog even gezellig een keertje naar Amsterdam toe.

Papa jarig
Feest! Papa is deze maand jarig. Altijd leuk, natuurlijk! Of die het gaat vieren en wanneer, dat weten we nog niet, maar alsnog even goed vier ik het feestje wel gewoon.


Zoals je hebt kunnen lezen staat november echt helemaal vol gepland. Zelf hoop ik dan ook dat ik al deze leuke dingen mag beleven en zal waar dit kan het proberen vast te leggen voor jullie! 

Wat staat er bij jullie allemaal op de planning deze maand?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥