Mijn dagboekje #15

Voor de 15e keer komt er vandaag weer een 'mijn dagboekje' online. Hierin vertel ik je door middel van tekst en foto's wat ik de afgelopen drie weken allemaal heb beleefd. Ben jij nieuwsgierig wat bij mij voorbij is gekomen in deze drie weken? Lees dan snel verder.


Hee, hoi mooi lief dagboekje. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen drie weken allemaal gedaan heb, laat ik maar snel beginnen.

Week van 3 oktober t/m 9 oktober

Maandag
Vandaag staat er een dagje werken op de planning. Gelukkig zijn de collega's erg gezellig en gaat de tijd snel voorbij. 's Avonds kijk ik nog wat tv en natuurlijk lees ik nog wat blogs en bekijk ik een aantal vlogs. Ik ga op tijd naar bed, aangezien ik moe was.

Dinsdag
Ook vandaag staat er weer een dagje werken op de planning. Gelukkig gaat ook vandaag de tijd redelijk snel en ben ik om 19:00 uur klaar om naar huis te gaan. Wanneer ik thuis kom kijk ik snel Hollands Next Top Model mee, altijd goed. Daarna ga ik weer op tijd slapen.

Woensdag
Zoals je misschien al wel had kunnen raden, staat er alweer een dagje werken op de planning. Helaas begin ik het steeds meer te merken aan mijn voet, dat ik zoveel werk. Na het werken ga ik snel naar huis en gewoon lekker nog wat relaxen. Ik kijk nog wat programma's mee terug en ga gewoon weer op tijd slapen.

Donderdag
Op donderdag staat er een laatste dagje werken op de planning van de week. Dat komt eigenlijk maar zelfde voor dat ik zo lang weekend zal hebben. Zonder dat ik daar vrij voor hoef te vragen. Gelukkig is deze dag ook snel voorbij want met mijn voet gaat het niet zo goed. Dat merk ik in die zin wel heel goed. Ik neem een lekkere appeltaart mee naar huis, altijd lekker! 's Avonds lees ik weer een aantal blogs en kijk in nog een paar vlogs. Ik ga op tijd slapen, want morgen moet ik op tijd opstaan.


Vrijdag
De dag begint vandaag met fysio. Mijn fysio word een beetje boos, want ik ben mijn voet aan het overbelasten. Na de fysio ga ik gewoon lekker relaxen. Denk aan vlogs kijken, blogs lezen en natuurlijk ook lekker in bad. Echt even rust, zo fijn!

Zaterdag
Ook vandaag ben ik nog een dagje vrij. Eigenlijk doe ik helemaal niet veel als heel rustig relaxen. Zo fijn na al dat werken. Blogs, vlogs en natuurlijk een aantal tv programma's die ik gemist heb kijk ik allemaal terug.

Zondag
Zondag is ook nog een vrije dag. Ook vandaag doe ik niet heel veel. Toch besluit ik samen met mama en papa mee te gaan om naar de muziek van Kees Plat te gaan luisteren. Het word nog een erg gezellige middag/avond. Die rust is echt heel fijn voor mijn voet.


Week van 10 oktober t/m 16 oktober

Maandag
Doordat ik al drie dagen vrij ben, ben ik al redelijk goed uitgerust. Toch is het nooit erg om nog een extra dagje vrij te zijn. Deze benut ik dan ook erg goed om nog extra uit te rusten en natuurlijk nog wat dingetjes af te maken. Denk aan artikels typen. Ook neem ik nog wat tijd voor tv programma's en natuurlijk nog wat blogs en vlogs te bekijken. Nooit krijg ik hier genoeg van.

Dinsdag
Vandaag staat er eindelijk weer een dagje werken op de planning. Niet erg, na zoveel dagen vrij overigens. Toch moet ik een gesprek aanvragen om mijn uren te minderen. Gelukkig willen ze er rekening mee gaan houden, dus dat hopen we dan maar. Na het werk ga ik naar huis en kijk ik nog naar Hollands Next Top Model mee. Altijd leuk om te kijken. Ik ga op tijd slapen want ik heb nu al zin in morgen en wil goed uitgerust zijn.

Woensdag
Ja, het is eindelijk woensdag. Hier heb ik al een week naar uitgekeken. Vandaag staat er eerst een dagje werken op de planning. Ik moet tot 18:00 uur werken. Na het werk kleed ik me snel daar om en ga ik richting het station. Ik ga namelijk direct richting Utrecht, naar De Helling Tivoli. Daar staat vanavond Douwe Bob met zijn try-out voor de najaarstour. Deze avond meet ik mijn lieve vriendinnetje Femke. Het was echt zo ontzettend mooi en goed. A damn good time! Wil jij de foto met Douwe zien? Check even mijn Instagram. Wil jij misschien de sfeer van de avond een beetje voelen? Check dan mijn Youtube kanaal even.

Donderdag
Doordat het gisteren erg laat is geworden heb ik even goed uitgeslapen. Ik was pas om twee uur 's nachts thuis. Helaas had ik mijn laatste overstap niet kunnen halen, doordat de trein waar ik in zat vertraging had. Gelukkig had ik zo'n lieve papa die mij van het station waar ik stond kwam halen. 's Middags stond er fysio op de planning. Doordat mijn been overbelast is en ik dus niet veel mag doen blijft er niet veel over dan een massage. Verwacht niet dat dit prettig voelt, want het doet erg zeer. Na de fysio ga ik gewoon nog even wat tv programma's terug kijken en natuurlijk de wel bekende blogs en vlogs bekijken.

Vrijdag
Vandaag moet ik er weer aan geloven. Ik moet weer werken van half 1 tot 21:00 uur. Gelukkig gaat de tijd redelijk snel voorbij doordat ik nog altijd aan het na genieten ben van woensdag. Ook is het avond eten erg goed! Check de foto hieronder. Op het werk kom ik er achter dat mijn collega maandag ook naar het persevent mag. We spreken dan ook meteen af om maandag samen er naar toe te gaan, erg gezellig natuurlijk! Na het werken ga ik snel naar huis. Helaas heeft mijn trein wat vertraging, dus word het iets later dan gepland. Ook mis ik helaas de finale van The Next Boy/Girl band, maar achteraf was dat niet zo erg.


Zaterdag
Ook de zaterdag is een vrije dag. Gelukkig, kan ik weer even relaxen en genieten van een vrij dagje. Altijd fijn. Ik doe dan ook niet veel en ga redelijk op tijd naar bed.

Zondag
De zondag staat vandaag in het teken van werken. We moeten echt rennen voor 200%, zo druk is het.. Volgens mij zijn we dan ook echt allemaal zo blij als het 18:00 uur is en de winkel dicht gaat. Zodat we allemaal naar huis kunnen. Doordat we zo hard hebben moeten werken en er morgen een erg lange dag gepland staat, ga ik echt op tijd naar bed.


Week van 17 oktober t/m 23 oktober

Maandag
Op maandag vertrek ik redelijk op tijd richting het Persevent van de HEMA samen met mijn collega. Wil je hier meer over lezen? Check dan even het artikel wat gisteren online is gekomen. We komen drie kwartier te vroeg aan en mogen helaas nog niet binnen. We besluiten nog even naar de HEMA die bij het hoofdkantoor zit te gaan. Erg leuk om dat ook een keer te zien. Na het event besluiten we nog even naar The Fool Bar te gaan. Misschien weet jij wel van wie die bar is? Die bar is namelijk van niemand minder dan Douwe Bob. Het is erg gezellig, maar om een uurtje of zes gaan we toch weer richting huis. We moeten immers nog anderhalf tot twee uur rijden. Op de terugweg besluiten we om nog even langs de Mac Donalds te gaan. Altijd lekker, toch? Het was een geslaagd dagje en toen ik thuis kwam ben ik dan ook bijna direct gaan slapen.


Dinsdag
Deze dinsdag ben ik een keertje vrij. Zo kan ik gelukkig goed uitrusten van het dagje Amsterdam. Altijd lekker. Ik kijk dan ook meteen een aantal programma's terug en natuurlijk ook nog wat vlogs en lees wat blogs. Gewoon lekker relaxt. Ik ga op tijd naar bed, moet er immers morgen weer vroeg uit.

Woensdag
Vandaag begint de dag met fysio. Helaas kon ik deze niet verzetten naar de dinsdag. Na fysio kan ik nog even naar huis en daarna direct weer door naar het werk waar ik ben tot 21:00 uur. Gelukkig gaat de tijd snel en wanneer ik eindelijk naar huis mag ben ik wel blij. Ik ben echt moe. Ga dan ook direct naar bed.

Donderdag
Ook vandaag moet ik weer werken, het gaat goed en gelukkig hoef ik maar tot half twee te werken. Helaas neemt er wel een collega afscheid, ook al ken ik haar niet heel lang, ik vind het wel echt jammer! Wanneer ik kan gaan regent het de hele tijd. Het blijft ook letterlijk de hele tijd regenen, dus als ik thuis kom ben ik helemaal nat. Daarna trakteer ik mijn zusje op een lekkere tompouce en neem ik zelf een slagroomtompouce. Ik kijk nog wat vlogs en ga op tijd slapen.

Vrijdag
Wanneer ik vrijdags opsta voel ik mezelf niet helemaal fit. Toch besluit ik om een hele dag te gaan werken. Wanneer ik thuis kom, ben ik erg moe. Toch kijk ik de eerste auditie aflevering van The Voice of Holland mee. Daarna vertrek ik snel naar mijn bedje.

Zaterdag
Als ik opsta voel ik mezelf helemaal niet fit. Ik besluit dan ook om vandaag mezelf af te melden van werken, ik kan amper op mijn benen staan. Wanneer ik dit gedaan heb, ga ik ook direct terug naar bed. Gelukkig val ik in slaap en heb ik geen last van die oh zo irritante hoofdpijn en misselijkheid. Ik heb dan ook niet veel anders gedaan dan slapen.

Zondag
Zondags voel ik mezelf nog niet helemaal fit, maar moet ik toch opzoek naar een winterjas. Ik vond het immers zo koud van de week, dat dit ook echt nodig was. Gelukkig slaag ik vrij snel bij The Sting en ga ik daarna weer goed rusten. Ook besluit ik om wat artikels te typen en natuurlijk wat vlogs te kijken.

Deze drie weken waren druk, leuk en zwaar. Je kunt niet bepaald roepen dat ik veel vrije tijd heb beleefd in deze twee weken. Maar toch heb ik wel kunnen genieten van de kleine dingen. En natuurlijk helemaal op kunnen laden door de mooie muziek van Douwe Bob. Mocht je het alvast willen weten. Volgende week staat er weer een dagje Amsterdam op de planning en veel werken. Is dat niet leuk. Voor nu: Laat het een mooie week worden. Tot volgende week.

Wat heb jij de afgelopen twee weken allemaal gedaan? Heb jij leuke weken beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥