Hallo Oktober - Werken, feestje & meer vrije tijd

Vandaag staat oktober weer voor de deur. Dat betekend een nieuwe maand, nieuwe kansen en nieuwe ontdekkingen. Daarom ga ik jullie dan ook vertellen wat mij allemaal te wachten staat in oktober. Van werken, tot feestjes en natuurlijk veel meer vrije tijd. Ben jij benieuwd? Lees dan snel even verder.
Bron: Pinterest
Laat ik maar meteen gaan beginnen.. Veel lees plezier!

Werken
Natuurlijk blijf ik werken, dat hoort er nu eenmaal bij! Overigens is het met de collega's geen eens een ramp om te gaan werken, het is namelijk altijd zo gezellig.

Feestje
Mijn lieve vriendin is in september 20 jaar geworden. Haar feest wordt in oktober gegeven en ik heb er natuurlijk mega veel zin in! Haar cadeautje staat al klaar, nu nog een mooie tekst op haar kaart schrijven en ik ben klaar. Whoehoew. Kan niet wachten.

Kamer van vriendinnetje gaan bewonderen
Eind augustus is mijn lieve vriendin ook nog eens verhuisd. (ja, het gaat over de zelfde meid als van het feestje).. Ze is op kamers gaan wonen. Natuurlijk moet ik dan nog even een keer haar kamer komen bewonderen. Helaas had ik daar door het werk in september geen tijd voor, maar dat halen we gewoon mooi in tijdens oktober.

Vrije tijd
Doordat ik eindelijk minder uren hoef te werken, heb ik meer vrije tijd. Dat betekend dat ik meer kan gaan bloggen en andere leuke dingen kan gaan doen! Zoveel zin in. Als iemand nog leuke blog ideeën heeft, dan hoor ik het graag! Alles is welkom. ♥

Dit zijn mijn plannen voor de maand oktober.. Wat ben jij van plan om in oktober te gaan doen?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥