Review: Catrice Matt Lip Artist 6hr.

Vandaag staat er voor jullie een review klaar van de Catrice Matt Lip Artist 6hr. in de kleur 030 Barberry Hopping. Zoals je waarschijnlijk al van de naam verwacht, moet het product 6 uur op de lippen blijven zitten. Blijft hij ook echt 6 uur zitten? Dat antwoord en natuurlijk mijn mening en swatches vindt je in dit artikel terug. Lees jij met mij mee?



De swatches


De kleur
Barberry Hopping is een frisse, framboosachtige kleur. De lipstick heeft een wat koelere ondertoon. wat ik persoonlijk erg mooi vind. Zelf vind ik hem persoonlijk erg dekkend. Heel fijn natuurlijk. Een laagje is eigenlijk al meteen perfect. Het pigment vind ik ook fantastisch goed! Zeker wel pluspunten natuurlijk.



Brengt het fijn aan?
De lipstick brengt erg fijn aan en glijd soepel over de lippen. Pluspunten natuurlijk!



Blijft het 6 uur op de lippen zitten?
Wanneer je niet eet en drinkt blijft de kleur wel vrij goed zitten, maar nog geen 6 uur voluit.. Als je wel besluit te eten en drinken, blijft hij zeker geen 3 uur zitten.. Gelukkig kun je ze wel vlot bijwerken. Maar het is niet het beloofde resultaat als je gaat eten/drinken. Persoonlijk vindt ik dit nog niet heel erg. Ook slijt hij tussen de lippen redelijk snel bij mij.


De prijs
De Catrice Matt Lip Artist 6hr zijn verkrijgbaar voor een prijs van € 4,99 per stuk. Een erg mooie prijs. Niet te duur en niet te goedkoop, aangezien ze best mooi zijn qua kleur en erg dekkend. Ik vind het dus een prima prijsje.


Waar te koop?
Je kunt de Catrice Matt Lip Artist 6hr 030 Barberry Hopping vinden bij de Kruidvat filialen. Of via deze link online.

Zelf vind ik hem heel fijn op de lippen zitten, dus draag hem regelmatig ondanks dat ik hem vaker bij moet werken dan andere lip producten. De kleur vind ik zelf heel mooi, gewoon niet te donker, maar echt een mooie framboosachtige kleur. 

Zou jij de kleur 030 Barberry Hopping dragen? Of heb jij liever een andere kleur uit de Catrice Matt Lip Artist 6hr lijn?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Wauw echt een hele mooie kleur! Staat je ook zeker leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw dankjewel, wat lief! Echt een mooie kleur inderdaad.

      Verwijderen