''Als ik mocht kiezen..'' (tag)

Deze oh zo toffe tag kwam ik tegen bij Justine van My Cup Of Care. Vandaag is het dan ook tijd om de toffe 'Als ik een ... was' vragen te beantwoorden. Ben jij benieuwd? Lees dan zeker met me mee.




Let's start

Als ik een kleur was, dan was ik groen of oranje - omdat ik niet kan kiezen.
Als ik een dier was, dan was ik een dolfijn - gewoon lekker in het water rond zwemmen.
Als ik een liedje was, dan was ik country of rock & roll - omdat ik het zo gaaf vind.
Als ik een gerecht was, dan was ik pasta salade - lekker mixen.
Als ik een geur was, dan was ik Guess Seductive, eau de toilette - deze is gewoon zo ontzettend lekker.
Als ik een goede eigenschap was, dan was ik leergierig - ik vind het niet erg om elke dag wat bij te leren, stiekem vind ik dit ontzettend leuk. 
Als ik een slechte eigenschap was, dan was ik eigenwijs - omdat ik nogal eigenwijs kan zijn.. 
Als ik een taal was, dan was ik Nederlands - heel erg normaal neem ik aan.
Als ik een beroep was, dan was ik winkel - voornamelijk met verschillende spullen, omdat ik dat zo ontzettend tof vind.
Als ik een bestaand bekend persoon zou zijn, dan was ik Perrie Edwards - zij is zo onwijs tof en heeft zo'n mooie stem.
Als ik een fictief bekend persoon zou zijn, dan was ik Ariƫl - omdat ik gewoon graag een zeemeermin wil zijn in mijn dromen..
Als ik een land was, dan was ik Amerika - ik vind het daar zo mooi uitzien (nog nooit geweest), maar dat spreekt mij zo aan.
Als ik een vervoersmiddel was, dan was ik een auto - hard en snel, maar niet hoog. Precies goed.
Als ik een film was, dan was ik Body Language of een Step Up film - omdat ik enorm van dansfilms houdt. 
Als ik een seizoen was, dan was ik zomer - iedereen houdt toch van dat ontzettend lekkere weer, niet dan? 
Als ik een groente was, dan was ik spinazie - het is gewoon lekker.
Als ik een kledingstuk was, dan was ik een jurkje of rokje - lekker luchtig.
Als ik een gezelschapsspel was dan was ik Monopoly - Het duurt zo lekker lang, gezellig. 
Als ik een drankje was, dan was ik cola - echt mijn favoriete drankje ever.
Als ik een camera was, dan was ik een Nikon D5100 - echt een mega fijne camera.
Als ik een sieraad zou zijn dan was ik een ring of oorbellen - die heb ik echt altijd om en in.
Als ik een schrijfster zou zijn dan was ik Caja Cazemier - ze schrijft over best gevoelige onderwerpen, erg tof. 


Als jij een bestaand bekend persoon zou zijn, wie zou jij dan zijn?



Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥