Mijn dagboekje #23

Het is alweer even geleden dat ik een dagboekje heb geschreven. Gelukkig heb iets mega gaaf wat ik met jullie wil delen.. Terwijl ik dit dagboekje namelijk typ zit ik in Parijs.. Daarom wil ik ook graag dit artikel schrijven.

Mijn allereerste vakantie, whoehoew! Ik ben gewoon echt mega excited.. Tot nu toe is het de hotel boeking na, wel echt mega top hier in Parijs.. We zitten alleen niet in het hotel dat wij van te voren in Nederland geboekt hadden.

Gelukkig bederft dat de pret niet en heb ik het hier mega naar mijn zin. Vanavond even lekker Parijs verkennen en morgen (wanneer jullie dit lezen vandaag) echt zoveel mogelijk plekken bezoeken. Iemand nog tips? Altijd leuk natuurlijk.

Voor nu hou ik het bij deze korte update, maar ik beloof jullie snel meer te vertellen over mijn tripje naar Parijs.

Ben jij al ooit in Parijs geweest? Wat vond jij het allertofste om te doen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥