Paris dag 2

Vandaag ga ik jullie weer wat meer vertellen over mijn tripje naar Parijs. In dit artikel staat dag twee voor jullie klaar. Ik vertel dan ook graag wat ik zoal gedaan heb deze tweede dag en wat ik er van vond. Ben jij benieuwd? Lees dan zeker met me mee.


De eerste nacht in het hotel is voorbij. Helaas heb ik door veel sirenes op straat niet heel goed geslapen. Naja, dat is dan maar zo. Wanneer ik dan na een paar onderbroken uurtjes echt ontwaak is het nog heel erg vroeg. Ik ga dan ook nog even wat YouTube video's kijken op me laptop.


Wanneer het eenmaal zover is om echt op te gaan staan, tussen 08:00 uur en 08:30 uur. Ga ik me snel klaar maken. Doordat het alweer meteen zo heet is, is het best wel lastig om kleding uit te kiezen. Daarna krul ik mijn haartjes en doe een klein beetje make-up op.

Gelukkig zit er nog altijd een supermarkt onder ons hotel, dus gaan we snel naar de supermarkt om wat croissants te halen. Deze eten we op in de Metro die op nog geen 2 minuten lopen van ons hotel ligt. Zo relaxt! Echt fijn is dat...


Wanneer we de metro uit gaan, komen we bij Musée du Louvre aan. Hier gaan we naar binnen, wel niet echt het museum in, maar alsnog was alles mega mooi wat je kon zien. Daarna zijn we naar de glazen piramide gegaan. Erg mooi, als je het mij vraagt. Wat we daarna gedaan hebben is heel simpel, namelijk door de grote tuin gewandeld richting de Arc de Triomphe du Carrousel.


Na dit te hebben gezien zijn we gaan wandelen richting de Eiffeltoren, deze moest ik toch echt wel van dicht bij zien. Toen we na een lange tocht in meer dan 36 graden aankwamen bedachten we om hem ook maar even te gaan beklimmen. Wat is dat hoog voor iemand met hoogtevrees.. Haha, ach ja, het was zeker de moeite waard! Ik vond het zo ontzettend leuk... :D





We gaan even gezellig richting andere stations in Parijs en bezoeken natuurlijk ook nog een aantal HEMA's, dat is toch echt iets wat niet kan ontbreken. Ook beslis ik dat ik een nieuwe lipstick ga kopen bij de NYX winkel. Ik heb de ... gekocht, hier komt nog een review van. Alleen ik verklap al, dat er eerst een andere review van NYX online komt. (deze komt wel niet uit Parijs) Stay tuned..

Wanneer we eigenlijk weer richting het hotel willen gaan, besluiten we om toch in de stad te blijven. We gaan even snel wat eten (again bij Mc Donalds). Waarna we besluiten terug te gaan richting de Eiffeltoren om deze in het donker te gaan bekijken.


Voordat we bij de Eiffeltoren aankomen gaan we snel nog wat lekkers halen, zodat we een kleine picknick kunnen houden daar op het gras. Erg gezellig! Wat is de Eiffeltoren trouwens mooi met al die lichtjes.

Wanneer we er genoeg van hebben gaan we terug naar het hotel. We besluiten nog even gezellig na te kletsen over de dag en ik ga nog even wat filmpjes kijken op YouTube, waarna ik ook ga slapen. Deze keer slaap ik erg goed, whoehoew.

Zijn jullie ooit in Parijs geweest? Wat heb jij bezocht in Parijs?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥