22 jaar - Happy Birthday To Me!

Vandaag is de dag dat ik tweeëntwintig kaarsjes uitblazen mag. HOERA! Als ik eerlijk ben vind ik dat de tijd echt snel gaat.. Het leven word steeds een stukje serieuzer wanneer je ouder word, haha. Ben jij nieuwsgierig wat vandaag mijn plannen zijn? Lees dan zeker met me mee hieronder.

Bron: Etsy
Vandaag 30 december is de dag dat ik zoals je hierboven al hebt gelezen 22 jaar ben. Mijn plannen voor vandaag zijn als volgt: In de ochtend mezelf lekker optutten en eten met het gezin. Daarna snel alles netjes klaarzetten en dan ontvang ik de familie. Papa en mama vieren samen met mij hun verjaardag. Gezellig! :D

'S Avonds is het tijd voor een party! Ik heb namelijk een paar goede vriendinnen uitgenodigd met aanhang en samen met hun ga ik mijn tweeëntwintigste levensjaar dan ook goed vieren. Nu al zin in, haha! ♥

Wat mij afgelopen jaar het meest is bijgebleven is vooral het feit dat ik voor het eerst naar het buitenland op vakantie ben geweest, Parijs It is! <3 en natuurlijk de volgende vakantie`die alweer geboekt is. Hier over in een van de komende dagen meer. De concerten die ik het hele jaar door heb mogen beleven. Dat zijn echt dromen die uitkomen, zo ook de kaartjes voor Harry Styles, Niall Horan en The Vamps. The Vamps ga ik trouwens ook nog ontmoeten! Hoe gaaf is dat. Natuurlijk is het bloggen voor mij ook nog altijd een groot deel van mijn passie.. Hier haal ik dan ook zeker voldoening uit. Helaas niet altijd tijd voor, maar ik doe het nog altijd heel graag. Ik zit goed in mijn vel en daar ben ik natuurlijk ook heel blij mee. 

Laat ik voor nu dit artikel maar afronden. 22 It is! ♥ Aangezien ik nu nog geen idee heb wat me te wachten staat voor het komende jaar. Ik hoop natuurlijk op een mooi, bijzonder en gezond 22ste levensjaar! :D

Wat doe jij altijd op je verjaardag en stel jij doelen voor dat levensjaar op?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥