Hallo December - Hotel, Kerstmis, Mijn Birthday

Wat is de tijd snel gegaan.. Vandaag begint de maand december alweer. De allerlaatste maand van het jaar 2017. Dit betekend dat ik een nieuwe ''hallo december'' voor jullie klaar heb staan. Ben jij benieuwd naar de plannen die ik in december heb? Dat lees je allemaal in dit uitgebreide artikel. Van een hotel, concerten tot aan Kerstmis en mijn verjaardag.. en nog veel meer. Ben jij nieuwsgierig geworden..? Lees jij met mij mee..?


December is voor mij een drukke maand, waarschijnlijk voor bijna iedereen wel, toch? Laat ik maar snel mijn plannen gaan delen. Veel lees plezier!

Hotelovernachting
Als allereerste staat er een hotelovernachting in Volendam gepland samen met mijn lieve mama.  We slapen in hotel Old Dutch. Hier heb ik enorm veel zin in, ik kan dan ook niet wachten tot het zover is.Ben zeer benieuwd! <3

Concerten
Naast het feit dat ik samen met mama in een hotel ga overnachten is dit natuurlijk met een reden. We gaan namelijk de avond van deze overnachting naar een concert van Venice uit Amerika toe! Dit is nog niet alles want twee dagen later zien we de band nog een keer, whoehoew. Je moet er immers van profiteren nu ze in Nederland zijn toch. JEEEEEJ! <3

Werk
Naast alleen maar feestjes en leuke bezigheden bestaat er ook nog werken. Je moet natuurlijk ergens je geld vandaan halen voor al dat leuks. Al moet ik zeggen dat ik dit ook echt met plezier doe hoor. Lekker onder de collega's, die gezelligheid van sinterklaas en kerstmis en dat allemaal tussen het harde werken door.

Kerstmis
Het is weer bijna tijd voor de mooiste tijd van het jaar. Kerstmis samen met al die mooie sfeertjes als kerstbomen, kerstlampjes en alle versieringen. WAUW, dit vind ik toch echt een van de mooiste dingen in het jaar. Het geeft zo'n leuke en mooie sfeer, daar wordt toch iedereen blij van...?

Mama's birthday
Ja, ja ook de allerliefste mama wordt in december weer een jaartje ouder. Dat het maar een hele gezellige dag mag worden.

My birthday
Naast alle andere leuke dingen mag ik zelf ook alweer tweeëntwintig kaarsjes uitblazen in december. Wat gaat de tijd toch snel. Ik weet nog niet hoe ik het precies ga vieren, maar dat zal vast en zeker met familie, vrienden en vriendinnen zijn. Nu al zin in! <3

Dit was zo'n beetje mijn hele planning voor december. Eigenlijk is het een super drukke, maar oh zo'n leuke maand. Heb er echt zin in. ♥♥

Wat zijn jullie plannen in de maand december? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Dat is een lekkere gevulde december maand. Hier eigenlijk een beetje hetzelfde behalve het concert dan. Veel verjaardagen in december waaronder ik zelf op kerstavond. Natuurlijk de kerstdagen zelf met familie en vrienden en dan is het jaar al bijna om.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, ook een erg drukke maand zo te lezen. Wel leuk! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Wel een speciale avond, hihi.

      Verwijderen