HOERA! Happy birthday to me!

Hoera, ik ben net 23! Wanneer de kalender op 30 december staat betekend het dat ik weer een jaartje mag optellen bij mijn leeftijd. Hallo gewoon drieëntwintig. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de tijd heel snel vind gaan. Het klinkt namelijk al zooo oud. Wat ik mezelf totaal niet voel?


Juist omdat ik vandaag jarig ben vind ik het leuk om 23 weetjes over mijzelf aan jullie te vertellen. Laat ik daar dan ook maar meteen mee gaan beginnen.

♥ Flikken Maastricht verslaafd
♥ Kan niet zonder muziek, het liefst van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
♥ Gaat het liefst naar zoveel mogelijk concerten
♥ Werkt in een winkel genaamd HEMA waar ze heerlijk gebak verkopen
♥ Just Dance doet ze graag
♥ Kijkt alle afleveringen van The Bold of Beautiful
♥ Heeft in 2018 eindelijk voor de eerste keer in een vliegtuig gezeten.
♥ Wil het liefste gaan lunchen, want dat vind ze het lekkerste
♥ Kan de hele dag op YouTube doorbrengen als ze vrij is
♥ Eet heel veel chocolade
♥ Is bezig haar rijbewijs te halen, finally
♥ Shoppen vind ze ook wel erg leuk om te doen
♥ Snapchat is te gek, maar vergeet altijd een leuke, goede foto te maken
♥ Kan soms erg klungelig zijn, hilarische momenten kan dat opleveren
♥ Pizza is een van haar favorieten
♥ Heeft een diploma, maar doet niets in die sector
♥ Mijn favoriete theesmaak is Rooibos thee met honing
♥ Heeft een hekel aan regen
♥ Kan uren doorbrengen op Instagram en mooie foto's bekijken
♥ Vind chocoladebroodjes helemaal geweldig
♥ Houd er niet van om te laat te komen of als mensen te laat komen
♥ Eet het liefste vis in plaats van vlees
♥ Oke, nu is mijn inspiratie helemaal op oeps... Happy birthday to me!

Nu is het aan jouw. Deel een leuk feitje of weetje over jezelf

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥