Review: Foreo Luna 2

Een tijdje terug ontving ik de Foreo Luna 2. Deze blauwe stijlvolle elektrische gezichtsreinigingsborstel en anti-aging komt uit Zweden. Hij zou je huid een natuurlijk mooie, stralende en jonger uitziende huid moeten geven. Vandaag laat ik in dit artikel mijn ongezouten mening horen over de Foreo Luna 2. Vind ik hem fijn? Werkt hij echt om je een mooie, stralende en jongere uitziende huid te geven? Wil jij het antwoord hierop weten? Lees dan zeker met me mee.



Wat doet de Luna 2
Ze beloven dat de Luna 2 verder gaat dan de standaard gezichtsreinigingsborstels. Deze zou dan ook zeker een echt huidverzorgingsresultaat die ik zelf, maar ook andere moeten zien. Je geniet van een twee minuten durende zachte huidverzorgingsroutine en onthult hierdoor een stralendere, verfijndere en jeugdigere uitstraling.


Waar is de Luna 2 beter in dan de eerste versie?
De Luna 2 is de vernieuwde versie van de gewone Luna. Deze generatie zou tot 2x zoveel T-Sonic™ (transdermale sonische) kracht om dode huidcellen zachtjes te verwijderen, poriën te openen en make-up resten te verwijderen bevatten. Ook zou het 99,5% vuil en vet verwijderen en de opname van je favoriete huidverzorgingsproducten verbeteren.


Verjonging van de huid
De achterkant maakt gebruik van een laag frequente pulsatie om de huid te masseren. Zichtbaar fijne lijntjes rondom de ogen en mond te reduceren, om je huid er stevig en gelift uit te laten zien. Hierdoor creëer je een jonger uitziende huid.

Garantie
Elke Luna 2 gezichtsreinigingsborstel wordt geleverd met een 2-jaar beperkte garantie en 10 jaar kwaliteitsgarantie. Wat in mijn ogen dus zeker een pluspunt is!

Kenmerken 
• Gezichtsreiniging en anti-aging apparaat
• Anti-aging modus om de zichtbaarheid van rimpels te verkleinen
• Zachte siliconen aanraakpunten
• 12 snelheidsntensiteiten
• T-Sonic ™ technologie met 8.000 pulsaties per minuut
• Geen vervangende borstelkoppen nodig
• 1 uur opladen voor 450 keer gebruiken
• Hypoallergeen, lichaamsveilig en niet-poreus siliconen is gemakkelijk te reinigen en voorkomt de opbouw van bacteriën
• 35X hygiënischer dan nylon reinigingsborstels
• Lichtgewicht en makkelijk mee te nemen
• Volledig waterdicht
• USB-stekker
• 2 jaar fabrieksgarantie en 10 jaar kwaliteitsgarantie


Mijn ervaring met de Luna 2
Ondertussen gebruik ik de Luna 2 al één maand elke week 1 keer. Hierdoor merk ik zeker verschil. Mijn huid is van zichzelf al redelijk rustig. Soms een puistje, of wat droge plekjes, maar verder gelukkig niet echt vervelende ervaringen met mijn eigen huid. Toch merk ik door het gebruik van de Luna 2 zeker verschil. Mijn huid neemt een verzorgingsproduct veel gemakkelijker op. Ook voelt mijn huid nog zachter dan anders en heb ik minder droge plekjes! Wat ik zeker fijn vindt, want niemand houdt van velletjes op zijn/haar gezicht. Sowieso wanneer ik de Luna 2 gebruikt vind ik het echt al een massage aanvoelen op mijn gezicht. Zeer rustgevend als je het mij vraagt. Ik kan er echt van genieten. 

De prijs
De prijs van de Foreo Luna 2 is € 199,- op Foreo en bol.com. Bij Douglas is de prijs € 202,98

Waar te koop


Mijn conclusie
Zoals je hierboven op de foto kunt zien heeft de Foreo Luna 2 meer in zijn doosje zitten. Er zit een leuke magneet bij en een zakje om hem netjes op te bergen in de kast. De oplader mag natuurlijk niet ontbreken ondanks dat je hem maar eens in de 450 x zou hoeven gebruiken. Al met al wil ik nog even melden dat ik hem echt heel fijn vind in gebruik. Elke keer zoals ik hierboven ook al zei, voelt mijn huid heel zacht en is het net een massage op mijn gezicht. Heerlijk! Ook moet ik erbij vermelden dat ik het dus echt fijn vind dat door het gebruik van de Foreo Luna 2 mijn gezichtsproducten beter intrekken. Wat dus zeker een pluspunt is als je het mij vraagt. De prijs vind ik daar in tegen iets wat aan de dure kant. Maar met wat voor een massage je krijgt voor je gezicht en de tijd dat je hem als het goed is sowieso moet kunnen gebruiken zou ik zeker zeggen dat het dan toch de aanschaf waard is. Al met al, ik zou het zeker aanraden als je een massage voor je gezicht wilt en wilt zorgen dat je gezichtsproducten beter in de huid trekken.

Mocht jij nu een andere huidtype hebben, er zijn 4 verschillende Foreo Luna 2's te koop. De Gecombineerde/gemengde huid heb ik zelf. De Gevoelige huid, Normale huid en Vette huid zijn ook nog te koop. Zie hiervoor de site van Foreo zelf zeker even.

Wat vindt jij van gezichtsreinigingsproducten zoals de Foreo Luna 2? Zou jij deze zelf kopen en of gebruiken?

Dit artikel is in samenwerking met Foreo

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik vind hem zelf helaas wat aan de prijzige kant en vond hem toch nog best wel wat werk om te gebruiken! Ik gebruik hem om die reden dan ook niet meer, maar mijn nichtje was er wel relatief blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel heel eerlijk. Ik moet zeggen dat ik hem nog steeds met veel plezier gebruik en echt steeds prettiger begin te vinden ook. Lief dat je hem aan je nichtje hebt gegeven!

      Verwijderen