Happy list #13

Al een hele lange tijd geleden schreef ik op wat mij op dat moment allemaal heel blij maakt en waar ik dus echt een geluksmomentje uit heb kunnen halen. Vandaag staat er dan ook eindelijk weer, lees na bijna een jaar een nieuwe happy list op de blog. Wordt jij al nieuwsgierig naar mijn geluksmomentjes van de afgelopen tijd?

Laat ik snel beginnen, want het is al zo lang geleden. Hier komt die! Veel lees plezier.

♥ In januari ben ik samen met mama bij de winter BBQ van Ekdom in de morgen geweest. Deze werd in de vroege uurtjes gehouden in de Efteling. En als dat nog niet leuk genoeg was.. Douwe Bob was er ook! <3 Natuurlijk weer een foto gescoord
♥ Vandaag vlieg ik samen met één van mijn zusjes naar Birmingham in England voor vijf dagen.
♥ Mijn rijbewijs gehaald! 10 april, vroem vroem. Check de foto
♥ Ik heb 2 shows in november en 5 shows in februari en maart van Douwe Bob bijgewoond! Het was fantastisch! Foto's van 4 shows staan op Instagram.
♥ Ben samen met Randy naar Gdanks in Polen geweest. Dus weer een keer gevlogen, whoehoew. Hier komt nog een artikel over. Ik weet dat het laat is, maar beter laat dan nooit. Je kunt al wat foto's terug vinden op Instagram.
♥ Ik was een van de 100 gelukkige luisteraars van de Barry Paf Show op 100%nl die naar de 100ste show mocht van Barry en Patricia! Wat een ervaring. Zo ontzettend gaaf om mee te maken. Foto staat in de highlight op Instagram.
♥ Ik heb met Randy Mannheim in Duitsland bezocht en bij de opening van Hema daar geweest.
♥ Samen met mijn lieve vriendin naar Nick en Simon in de Ziggo Dome geweest. Wat is dit een mooie herinnering geworden! Wat deden de mannen het super goed. Filmpjes staan op mijn YouTube kanaal.
♥ Ik heb samen met Randy ook in Berlijn overnacht. Wat een stad. Je kunt er hier alles over lezen. Ik wil zeker ooit terug!
♥ Uit wezen lunchen met liefste gezin is ook echt een geluksmomentje voor mij. Ik houd er echt van <3
♥ Een super gaaf pakketje mogen ontvangen voor mijn blog met de Foreo Luna 2 erin. Wat is dit een fijn apparaatje! Wil je er meer over weten? Lees dan zeker even dit artikel.
♥ Hotelovernachting met mama in Amsterdam 
♥ Frans Duijts en Trijntje Oosterhuis op zien treden bij de Royal Music Night op koningsnacht. Er staan een paar filmpjes van Frans Duijts op mijn YouTube kanaal.
♥ Weer nieuwe kaartjes voor Venice en Douwe Bob gekocht, kijk er nu al naar uit
♥ Nieuwe muziek van The Vamps! Kan niet wachten tot ik ze deze week weer ga zien. Vrijdag is het zover.
♥ Met mijn lieve vriendinnetje uit wezen lunchen voor mijn verjaardag! <3
♥ Een auto gekocht. Hier ben ik zo trots op! Nu kan ik lekker rond gaan rijden. Echt een geluksmomentje.

Dit was het voor nu... Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat mij het afgelopen jaar echt zo'n mooie herinneringen en geluksmomentjes gebracht heeft.

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥