Staudt Handcrème & Margarita Hand Sanitizer

Vanuit @theimagefactorypr mocht ik de handcrème van Staudt en de hand sanitizer van Margarita proberen. Zeker in deze tijd zijn deze twee zeer belangrijk om regelmatig te gebruiken.


Laat ik beginnen met de Staudt Handcrème. Volgens de makers van de Staudt handcrème is het een handcrème therapy ontwikkeld door plastisch chirurgen van het Rode Kruis ziekenhuis in Beverwijk. Dit staat ook wel bekend als het brandwondencentrum in Beverwijk. Dat vind ik persoonlijk al een heel goed pluspunt. De crème hoort er voor te zorgen dat er een speciale siliconenlaag op de huid komt zodat deze goed beschermd is tegen invloeden van buiten af. Waarna het door actieve ingrediënten het eigen natuurlijke herstelproces bevordert. Dit is in deze tijd als je het mij vraagt dan ook zeker heel belangrijk. En voor mij persoonlijk ook een vereiste van een handcrème. Mijn handen zijn namelijk heel snel droog en kapot. 

De handcrème van Staudt heb ik nu een tijdje in gebruik en ik met zeker verschil met andere handcrèmes. Deze handcrème zorgt er echt voor dat mijn handen heel snel herstellen. Waar een andere handcrème vooral heel vet is voelt deze totaal niet verkeerd aan op de hand. Natuurlijk niet te veel op doen, maar dat spreekt voor zich. Zelf ben ik helemaal te spreken. Het ruikt niet verkeerd, eerder gewoon neutraal. Het effect wat de handcrème volgens Staudt zou moeten leveren, het herstelproces bevorderen kan ik mij helemaal in vinden. Het voelt zo prettig. Mijn handen zijn ook zeker minder droog. Ik ben fan!! 


Je kunt de handcrème van Staudt kopen via Topgezondheidsproducten.nl deze kost €14,95 per 75 ml. 


We gaan verder naar de hand sanitizer van Margarita. Volgens de makers is het een reinigende handgel met Aloë Vera gel en vitamine B5 welke speciaal ontwikkeld is voor het desinfecteren van de handen en fris ruikt. 


Het is naar mijn idee een gewone desinfectie handgel. Hij ruikt niet anders, dan andere. Wanneer ik het op mijn handen doe, merk ik wel een verschil. Hij is wat minder vloeibaar dan andere desinfectie middelen. Voor mij persoonlijk wel fijn. Ik houd er totaal niet van als mijn hele hand nat aanvoelt alsof ik mijn handen onder de kraan heb gehouden. Voor in deze tijd is dit zeker een fijne hand desinfectie. 

Voor 100 ml betaal je €3,99. De hand sanitizer kun je bestellen via Topgezondheidsproducten.nl

Zou jij de handcrème van Staudt en de hand sanitizer van Margarita kopen?

* Deze producten heb ik gekregen. *

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥