Review: Salt Of The Earth Deodorant roll-on en spray variant

Bron: Kaylee Joosten

Vandaag op de blog een review van de Salt Of The Earth deodorants. De deodorants zijn vegan en 100% dierproef vrij. Ze hebben nieuwe roll-on deodorants uitgebracht. Laat ik nu net erg fan zijn van de deodorants van Salt Of The Earth en twee exemplaren mogen ontvangen. Wat vind ik van deze nieuwe deodorants? Zijn ze net zo fijn in gebruik, houd ik van de geuren die ze verkopen en wat vind ik van de prijs? Dat alles lees je vandaag in dit artikel. Lees jij met me mee?
Laat ik maar direct beginnen, ik heb al vele Salt Of The Earth deodorants versleten. Ben tot nu toe echt fan, en zoals je nu ziet hebben ze weer nieuwe roll-on varianten in hun assortiment. Natuurlijk ben ik daar erg nieuwsgierig naar. Dus laat ik maar meteen met mijn review beginnen.

Volgens Salt Of The Earth zouden er 3 nieuwe benifits zijn bij deze nieuwe roll-on varianten. 
''1: Een van de eerste, hervulbare roll-on deodorants op de markt
2: Een grotere rollbal voor fijnere aanbreng
3: Een volledig recyclebare verpakking, gemaakt van post-consumer gerecyled plastic.''

Hierop kan ik als eerste al positief zijn, de rollbal van deze nieuwe variant is inderdaad groter. Helaas heb ik geen foto van de vorige roll-on die ik in het bezit had, maar dat mag de pret niet drukken. Heb het wel vergeleken. Dus dat mag je dan ook zeker van me aannemen.

Hervulbaar
Dat ze hervulbaar zijn, vind ik een ontzettend pluspunt! Natuurlijk nog niet uit kunnen proberen, want gelukkig gaan ze niet zo snel leeg (knipoogt) haha. Maar zodra ik de kans krijg ga ik dat natuurlijk ook nog uit proberen. Waarschijnlijk post ik dit dan even op mijn Instagram.

Bron: Kaylee Joosten

Werking
De werking van de deodorants vind ik gewoon fijn. Lekker frisse oksels is toch wel een must. Zeker met deze warme dagen op het moment! Ook geven ze geen vlekken in de kleren, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden, dus weer een pluspunt. 

Bron: Kaylee Joosten

Ingrediënten
Alle ingrediënten in de roll-on:
Aqua, Potassium Alum, Triethyl Citrate, Sodium Lactate, Magnesium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder (Organically Grown), Rosmarinus Officinalis (Rosemaryl) Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Decyl Glucoside, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), Magnesium Hydroxide, Xylityl Sesquicaprylate, Magriesium Carbonate Hydroxide, Phytic Acid, Sodium Anisate.
Alle volgende ingredient zijn van natural essential oils and botanical extracts: Linalool, Limonene, Citral, Citronellol, Geranief.


Bron: Kaylee Joosten

Alle ingrediënten in de spray:
Aqua, Potassium Alum, Propanediol, Glycerine, Magnesium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice (Organically Grown), Triethyl Citrate, Polyglyceryl-10-Laurate, Sodium Bicarbonate, Xanthan Gum, Fragrance ((Parfum) From natural botanical extracts and essential oils), Galactoarabinan, Sodium Anisate, Citric acid.
Alle volgende ingredient zijn van natural botanical extracts and essential oils: Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Geraniol, Linalool, Coumarin, Citronellol, Limonene, Eugenol, Citral, Cinnamyl, Alcohol, Farnesol.


Bron: Kaylee Joosten

De Salt Of The Earth spray, roll-on en balm deodoranten bevatten huidverzorgende Aloë Vera en degenen met een geur, bevatten daarnaast ook botanische extracten en essentiële oliën. Hoe fijn is dat. Ik vind Aloë Vera echt een must in producten. Dus weer een pluspunt.

Geur
De deodorants zijn in meerdere geuren verkrijgbaar. Deze keer heb ik de Lavendel & Vanilla Roll on deodorant en de Oceaan & Kokosnoot deodorant spray ontvangen.

Nou, ik ben echt zeer blij met deze heerlijke geuren. Je ruikt bij de Lavendel variant ook wel echt de overhand van de lavendel, maar als ik eerlijk ben stoort dat mij niet. De vanille geur is wat subtieler. Bij de Oceaan variant ruik je het eigenlijk allebei heel lekker. Dat is overigens echt een heerlijke combinatie als je het mij vraagt. Qua geur dan ook wel mijn favoriet. 

Verpakking
De uitstraling van de verpakkingen van Salt Of The Earth vind ik fantastisch mooi. Ze zijn ook zeker in vergelijking met wat ze al in het assortiment hadden erop voor uit gegaan. De kleuren zijn nog altijd even mooi. Het roze en blauw spreekt mij ook echt aan. Nu zijn ze alleen wat minder fel en aangezien ook ik wat ouder word, vind ik dat toch stiekem wel een mooiere uitstraling geven. Dus ook hier ben ik weer positief over verrast. 

Mijn ervaring
Nou, zoals je hierboven al wel hebt kunnen lezen, echt een van mijn favoriete. Ze ruiken lekker, geven geen vlekken in de kleren. Zoals ze beweren zijn ze hervulbaar. Nou, dat wil toch iedereen? Welke ik op dit moment het fijnste vind in gebruik is toch wel de roll-on variant. Je komt echt op de juiste plekken en sprayt niet alles onder. Maar qua geur is het voor mij dan toch de spray variant die wint. Haha, dat vind ik zelf wel heel grappig. Ook ben ik ontzettend blij dat ze dus vegan en dierproef vrij zijn. Dat is voor mij ook een pluspunt. Zou ik ze ook zelf kopen? Nou, dat antwoord is echt een dikke JAAA! 

Prijs

Pas wel op de prijzen verschillen per winkel/webshop! 

Waar te koop
Tegenwoordig zijn de Salt Of The Earth deodorants te koop bij de volgende winkels/webshops: Etos, Amazon, BigGreenSmile.nl en Salt Of The Earth.

Zou jij deze deodorants van Salt Of The Earth kopen? Zoja, welke zou jij kiezen de roll-on variant of de spray variant?

Dit artikel bevat gratis toegestuurde producten.

Follow me on Bloglovin', Facebook, Instagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥