HemdVoorHem - Eterna Dames Blouse Zwart Slim Fit

Heb jij ook ooit dat je graag een blouse draagt, maar geen mooie of nette hebt om aan te trekken of er zelfs helemaal geen in je kast hebt hangen? Nou dat herken ik. Heel vaak vind ik een blouse wel leuk, maar als ik ze zelf aantrek wat minder. Gelukkig bestaat HemdVoorHem en hebben ze daar niet alleen maar heren kleding, gelukkig ook een heel assortiment met dames kleding. Hoe fijn is dat. Laten ze daar nu net erg leuke, mooie en nette blouses hebben. Mijn oog is gevallen op een blouse van Esterna. Lezen jullie met mij mee, waarom ik voor deze blouse gekozen heb? En alvast een klein tipje van mij, ze hebben op dit moment korting, dus zeker even de moeite waard om verder te lezen.


Zoals ik hierboven al benoemde HemdVoorHem heeft niet alleen heren kleding, maar ook een assortiment voor dames. Denk hierbij aan ondergoed, blouses en sokken. Hoe leuk is dat. Je kunt er verschillende merken vinden, waaronder Calvin Klein, Eterna, Falke, Happy Socks, Puma, Tommy Hilfinger en ga nog maar even door. Genoeg om uit te kiezen in ieder geval. Moet je zeggen, moet ook nog echt een keer naar hun ondergoed kijken als mijne aan vervanging toe is. Lijkt me heerlijk zitten namelijk.

Maar nu toch echt over naar de blouse. Ik was dus echt opzoek naar een blouse die op een heel aantal broeken past. Denk aan een flairt, een spijker of een mooie pantalon. Netjes, maar ook wat stoerder. Zodat je de blouse aan kunt doen naar je werk, maar ook gewoon zo kunt dragen. Gewoon, wanneer jij daar zin in hebt. Vandaar dat voor mij de kleurkeuze bestond uit zwart of wit. HemdVoorHem heeft ontzettend veel keuze qua kleuren. Denk aan zwart, wit, blauw, roze enz. Uiteindelijk zoals je hierboven kunt zien is mijn keuze gevallen voor een zwarte blouse. Ik vind dit zelf zeker nu de herfst er is, beter passen dan wit. Ook ben ik een knoeikont, dus als ik wit had gekozen, was die waarschijnlijk nu al niet meer wit, haha. 

Het is voor mij de Eterna Dames Blouse Slim Fit in de kleur zwart geworden. Normaal kost de blouse €89,95 maar, omdat HemdVoorHem op dit moment een actie van 20% korting heeft, is de blouse nu maar €71,96. Hoe fijn is dat! Scheelt toch maar weer even €17,99. Dat is in deze tijd met de brandstof en gas/stroomprijzen wel mooi mee genomen. Ook erg fijn als je na de vakantieperiode weer nieuwe werkkleding nodig hebt.De korting is tot eind september, dus grijp nu nog je kans!

Hieronder zie je een full-on van de blouse. Ik vind het persoonlijk een mooie kleur zwart, niet te donker en niet te licht. Hij heeft een mooie kraag. Helaas niet helemaal zichtbaar door mijn haar. Maar voor een voorbeeldje, check zeker even de website.


Ze hebben ook op de details gelet. De knoopjes van de blouse vind ik persoonlijk erg mooi bij de blouse passen, omdat ze ook donker van kleur zijn. Bij de mouw heb je er ook twee, zodat je deze zowel dicht als omgeslagen kunt dragen. Zo ook weer voor meerdere gelegenheden te gebruiken. Zeer fijn.
De achterkant is mooi. Zoals je kunt zien is de blouse erg mooi getailleerd. Vind ik persoonlijk wel een fijne toevoeging in kleren. Zo komen alle vormen mooi uit. Mocht je dit nu net wat minder willen, ze hebben op de site ook blouses staan die wat minder getailleerd zijn. 


De blouse is gemaakt van 100% katoen. Dus het is een super fijne stof. Het is gemakkelijk te wassen en vangt geen hitte op, waardoor het ademt. Zo kun je het dus ook gerust dragen als je wat meer zweet. Echt helemaal top als je het mij vraagt. 

Dus ik ben helemaal happy met mijn nieuwe blouse zoals je kunt lezen. Raad zelf ook echt aan om eens een kijkje te nemen bij het dames assortiment van HemdVoorHem. Erg leuke artikelen hebben ze er tussen staan. Ik ben in ieder geval helemaal fan. 

Vergeet niet voor eind september te kijken en eventueel je bestelling te plaatsen om te profiteren van de 20% korting!

Zou jij een blouse kopen? Zo ja, wat voor kleur draag jij het liefst en zo nee, waarom niet?


Dit artikel bevat gratis toegestuurde producten.

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥