Music is Life #31

De laatste 'music is life' is al weer een hele tijd geleden online gekomen. Daarom heb ik voor jullie vandaag een nieuwe 'music is life' klaar staan. Ben jij benieuwd welke muziek ik de afgelopen tijd geluisterd heb? Wat ik mooi vind? Lees dan zeker even met mij mee.

Wat ik jullie wil vertellen is dat dit mijn zes favoriete en meest gedraaide nummers van de afgelopen tijd zijn. Hierdoor komen jullie dus meer te weten over mijn favoriete muziek. Nieuwsgierig, ik ga ze nu meteen vertellen.

Anne-Marie staat met haar Ciao Adios op nummer 6
Ik krijg dit nummer gewoon niet uit mijn hoofd. Het klinkt gewoon zo goed. <3

Hailee Steinfeld ft. Zedd is nummer 5 van deze lijst met het nummer Starving
Wauw, in een woord. Ik kan niet stoppen met luisteren. Het staat gewoon op repeat.

Deze week is de nummer 4 Davina Michelle met What About Us
Het enigste wat ik hierover kwijt wil is dat zij een mega fantastische stem heeft.

Op nummer 3 staat nog een keer Hailee Steinfeld met dit keer het nummer Most Girls
Wanneer ik dit nummer hoor, ga ik vanzelf meezingen. Het heeft een mooie boodschap en de stem van Hailee is geweldig. Wist jij trouwens dat ze in Pitch Perfect 2 en 3 speelt?

De nummer 2 is deze keer voor Niall Horan met On My Own
Ik kan eigenlijk niets anders hier van maken, ik vind het fantastisch! Het klinkt zo lekker. Ik ben zo ontzettend blij dat ik hem live ga horen!

Hoe kan het ook anders dan dat The Vamps ft. Maggie Lindemann op nummer 1 staan met Personal
Deze tekst is gewoon erg goed als je het mij vraagt. Bovendien als je me al langer volgt weet je dat ik The Vamps helemaal geweldig vind. Ik ga ze dan ook niet voor niets ontmoeten in mei! ♥ Can't wait.


Dit was voor deze keer weer mijn lijstje met favoriete muziek. 

Wat is jou favoriete nummer op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Wat leuk! Mijn favoriete liedje nu is breathe van jax Jones haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat liedje kende ik nog niet. Ga ik zo maar eens even opzoeken. Altijd in voor wat nieuws, haha.

      Verwijderen