Wie van HNTM is jou favoriet?

Bron: Printscreen HNTM

Hollands Next Top Model is afgelopen maandag (1 september 2014) begonnen aan een nieuw seizoen. Nu is mijn vraag aan jullie WIE is jullie favoriet? Wie denken jullie dat gaat winnen? Dit door de eerste aflevering die zijn geweest. Natuurlijk vanavond de nieuwe kijken!
Helaas is Quinty al afgevallen, maar niet getreurd er zijn nog 12 modellen over om een favoriet uit te kiezen.

Mijn favoriet is denk ik toch echt wel June! Ik vind haar zo'n mooie uitstraling hebben na de make-over! Wauw gewoon.

Sanne

Allison

June

Roos

Aisha

Aniek

Debbie

Nicky

Sagal

Lincey

Holly Mae

Liz

De bronnen van de foto's zijn van HNTM

Laat mij weten wie jij denkt dat er gaat winnen en wie jou favoriet is!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥