Another Blogging Tag

Het is alweer tijd voor een tag! In deze tag vertel ik over m'n blog en hoe ik op dit moment tegen het bloggen aankijk. Verdien ik eigenlijk geld met bloggen en welke benodigdheden gebruik ik allemaal? Wil jij dit weten? Lees snel verder!

Bron: Lisanne

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Meer blogposten online plaatsen, dat zou ik zeker willen verbeteren. Wat ik graag wil houden is de lay-out hier ben ik erg tevreden over.

Doe je alles voor je blog alleen?
Niet helemaal, de banner heb laten maken door Marr en de verdere lay-out door Annemae. Natuurlijk komen er ook ooit gastartikels online, deze maak ik ook niet zelf.

Welke cijfer zou je je eigen blog geven?
Een 7, ik vind de artikels leuk en goed. Toch zou ik vaker artikels online willen hebben hierdoor dus eigenlijk misschien wel een 6,5.

Verdien je geld met bloggen?
Nee, dat doe ik niet met bloggen.


Heb je mensen leren kennen door het bloggen?
Ja, maar nog niet in real-life.


Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik vind het op zich helemaal niet verkeerd, je blog is toch ook van je eigen. Maar waar ik dan wel op let is dat het niet heel erg is als het op internet beland. Daar moet je natuurlijk geen spijt van krijgen, je krijgt het er niet zo snel af en veel mensen lezen het.

Bron: Victoria


Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen volgens jou? 
Ik hoop het wel, maar dat zal de tijd moeten bewijzen. Al is het één blogpost per week, het liefst ga ik gewoon door met bloggen voor zolang het mogelijk is. Natuurlijk hoop ik ook op meer volgers via bloglovin' (ja, dat is stiekem toch wel leuk hoor.)

Wanneer zou je stoppen?
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit over na gedacht en was ik dat voorlopig ook nog niet van plan.

Wat vind je een nadeel van bloggen?
Je moet tijd hebben en goed kunnen plannen. Nou, 2 minder sterke punten. Hier kan ik nog veel in leren, daarom zijn het ook een paar nadelen aan het bloggen.

Waardoor blijf je lang op een blog en wanneer klik je weg?
Het moet gewoon een onderwerp zijn wat mij aanspreekt. Naja, de ene keer is dat wel het geval de andere keer helaas niet. Het moet er ook wel aantrekkelijk uit zien om naar te kijken hoor.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor € 50.000 euro?
Nee, geld maakt in mijn ogen niet gelukkig. Bloggen wel.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Blogger.com en we heart it. Natuurlijk ook mijn laptop/computer.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik vind het tijd maken ook een nadeel van het bloggen. Je zit toch met je studie en/of werk + je blog en dat kan soms best lastig zijn! Hoe plan jij je artikelen? Werk je veel vooruit of valt het mee?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig, ik ben dus niet de enigste met die eigenschap van slecht plannen. Inderdaad, je zit vaak met studie of werk in de knoop. Ik werk vaak vooruit als ik eenmaal kan bloggen. Toch gebeurt het op dit moment regelmatig dat ik geen artikelen kan maken door de drukte.

      Verwijderen