Single van Teske - rewritten!

Vandaag ga ik een soort van review en een beetje een promotie artikel schrijven. Maandag 17 november 2014 is de allereerste single van Teske online gekomen. Ik was zeer benieuwd en ben dan ook meteen gaan luisteren toen ik van school thuis kwam. Mijn eerste reactie lees je hieronder!

Bron: Twitter
Allereerst, wat ben ik trots op Teske, zo mooi gedaan met haar team en ook het zingen alleen natuurlijk!

Teske - Rewritten

Ik vind de tekst zo mooi, deze zal ik dadelijk ook onder aan deze blogpost plaatsen. De melodie vind ik ook echt fleurig. Wordt er helemaal vrolijk van, keer op keer. De clip vind ik in het al geheel erg leuk. Vooral omdat ze het zo leuk brengen (Teske en Mert). Complimenten dan ook aan de filmploeg en regisseur.

Zoals je al wel een beetje geraden hebt, ik ga dit liedje zo vaak mogelijk draaien! Vindt het helemaal geweldig.

Heb jij de single van Teske al gehoord, ja? Wat vond jij er dan van? Nee? Ga jij de single nog wel beluisteren?



LYRICS:


I can tell you've lived by the marks on your skin
These are like the pages of a book
The lines beside your eyes let me know that you have smiled
A little more than I ever could

And I know that you can't sleep at night
For the hollow bumps beneath your eyes
Tell me more than stories ever could

You are not an etch-a-sketch
These marks engraved upon your flesh
Are indeed what make me love you

And I want to

Read you like a book so
Let me take a look inside
Your little head
'Cause you don't need to be rewritten
If you could only listen
I would tell you this
You don't need to be fixed

One thing that I know
When a heart is always closed
No-one can get in
They just get out

So here I am stuck in between
Won't you hold me close and see
I will heal you if you show me how

And I want to

Read you like a book so
Let me take a look inside
Your little head
'Cause you don't need to be rewritten
If you could only listen
I would tell you this
You don't need to be fixed

And I wish you would notice
I would never let you go (never let you go)
And I wish I could show you
It's okay to take it slow

Read you like a book so
Let me take a look inside
Your little head
'Cause you don't need to be rewritten
If you could only listen
I would tell you this
You don't need to be fixed (2x)


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥