Music is life #9

Vandaag alweer de negende week op een rij dat ik op woensdag de music is life post. Wat gaat de tijd snel. Vandaag staat in het teken van musical nummers. Ben jij benieuwd naar de nummers die ik veel beluister en die met musical te maken hebben? Lees dan snel met mij mee.




Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.


Deze week op nummer 6 de musical Mamma Mia met het lied Mamma Mia
Wauw, ik ben altijd al fan van de film van mamma mia geweest, toen kwam de Nederlandse musical met Nederlandse liedjes. WAUW ik was verkocht, helaas niet in het echt gezien.



Op nummer 5 staat deze week de musical Doe Maar met het nummer De Bom.
Ik ben zo'n beetje opgegroeid met de muziek van Doe Maar, ja dan is het ook niet moeilijk om van de musical te genieten. Deze heb ik overigens via internet wel twee keer gezien.

De nummer 4 van deze week is voor de musical Footloose met het nummer Waar Zijn Die Mannen.
Footloose is al een hele mooie film.. Nou dan moet de Nederlandse musical ook leuk zijn. Helaas niet in het echt gezien, maar de filmpjes die ik op internet gezien heb wauw.

Vandaag op nummer 3 de musical Hairspray met het liedje Mama Ik Ben Een Grote Meid
Mijn eerste musical die ik in het echt heb gezien was Hairspray. Wauw, heb nog nooit zo genoten. Sinds deze musical werd ik echt een musical fanaat! Ik kon niet genoeg krijgen van musicals. Het lied mama ik ben een grote meid heb ik dan ook vaak gedraaid, het is echt een van mijn favoriete van deze musical. De film is overigens ook te gek.

De nummer 2 van deze week is voor niemand minder dan de musical The Bodyguard.
Wauw, de film is al te gek. En de filmpjes die ik van deze musical gezien heb zijn ook echt super tof! Nu nog zorgen dat ik kaartjes kan bemachtigen. Dat zou wel echt gaaf zijn.

Als laatste deze week op nummer 1 is voor de musical Grease.
Al wel meer als 10x heb ik de film gezien. Grease, wat een leuke musical dacht ik. Nou had ik even geluk dat ik kaartjes won via de stage entertainment om afgelopen zaterdag bij de allerlaatste Grease show te zijn. Ik heb genoten!

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥