Mijn leven in 140 tekens! #2

Vandaag alweer de tweede ''mijn leven in 140 tekens'' online. De vier weken zijn echt snel gegaan.. Ik deel dan ook nu mijn twitterleventje met jullie. Benieuwd wat ik de afgelopen vier weken zoal getweet heb? Lees dan gerust even verder.



Wil jij meer over deze rubriek weten? Lees dan gerust even het eerste artikel.

Zo, laten we snel beginnen.

 
Omdat het waar is..

 
Althans, dat dacht ik op dat moment.. Tijden kunnen zo vlug veranderen. 

 
 Omdat ik van lekker weer hou! Wie nou niet?

 
Wanneer je in het verleden blijft hangen, kun je nooit een toekomst opbouwen. Geloof me.

 
Omdat ik het een super mooi nummer vind.

 
Wauw, wat een mooi programma! Echt een van mijn favorieten.

 
Ik had nogal veel blog inspiratie die ik op moest schrijven! =D

 
Wanneer iemand daden laat zien, dat zegt vaak meer dan 1000 woorden bij elkaar. 

 
Het gewone leventje gaat gewoon door..

 
De allerlaatste voorstelling van Grease de musical in het RAI theater bij mogen wonen, omdat ik kaartjes had gewonnen. WAUW, het was in een woord zo geweldig! 

Dit waren de tweets die ik stuurden en wilde delen. Over 4 weken komt er weer een overzicht van mijn tweets. Mocht je niet kunnen of willen wachten kun je mij gerust volgen op Twitter KLIK HIER.

Gebruik jij Twitter? Wat zijn jou favoriete tweets op dit moment?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥